Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Opel COMMODORE A coupe 2.8 GS (1970-1972) 146km » P 23 129 brembo
wybrany samochód: 
Opel Commodore A Coupe 2.8 Gs (1970-1972) 146km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet P 23 129 BREMBO

P 23 129 Klocki hamulcowe - komplet BREMBO
brembo P 23 129
Klocki hamulcowe - komplet P 23 129
136.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (116 ocen)
numery handlowe:

24852, 24853, D1992 9221

numer części:

P 23 129

producent:

BREMBO

Status produktu: Normalny
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]1
Numer WVA24853
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
Grubość [mm]16
System hamulcowyBrembo
Szerokość [mm]109
Długość złącza ostrzegawczego [mm]150
Wysokość [mm]80
Numer WVA24852
nr EAN8020584090473

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet P 23 129 BREMBO

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER 1.8-2.2 06.05-12.12
numery OEM:
ALFA ROMEO      77364900
ALFA ROMEO      77365202

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet P 23 129 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet P 23 129 BREMBO:

JACEK, MIĄCZYN
2020-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Straszyn
2019-11-20
 5/5
Ok
DARIUSZ, KIELCE
2020-09-19
 5/5
Polecam
Andrzej, Tumlin-Wykień
2024-12-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Ruda ŚLĄSKA
2023-09-17
 5/5
Zgodnie z zamówieniem.
Marek, Międzyborów
2023-09-25
 5/5
Super, polecam.
Jakub Partyka
2013-08-16
 5/5
Świetne klocki. W zestawie z tarczą BREMBO MAX pracują super. Cena jest super za tą jakość. Polecam.
Konrad, Zielona Góra
2022-10-19
 5/5
Klocki OK.
Ludmila, Warszawa
2020-06-17
 5/5
Bardzo dobry produkt godny swojej ceny.
Jacek, Riemerling
2020-03-09
 5/5
Klocki założyłem do mojego Volkswagena sprawują się dobrze nie piszczą, auto hamuje na dotyk
Jiri, Liberec 25
2021-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kalety
2021-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Milicz-Miłochowice Wieś
2023-06-06
 5/5
EXTRA
Gennadiy, Warszawa
2022-11-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
astex, Zielonka
2023-09-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wiele
2020-06-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Lubliniec
2024-09-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2024-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Ząbki
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Gdańsk
2022-06-14
 5/5
Super stosunek jakości do ceny
Jarosław, warszawa
2024-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kazimierz, ŻAGAŃ
2021-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Slawek, Chotomow
2023-01-07
 5/5
Produkt zgodny z opisem
Grzegorz, Marki
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dominik, Warszawa
2022-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2024-10-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2023-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2019-11-26
 5/5
Nie zamierzam oszczędzać na bezpieczeństwie, a klocki nie należą do najtańszych ale za jakość trzeba zapłacić,
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.