Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Mitsubishi L200 (K3_T, K2_T, K1_T, K0_T) 2.5 TD 4WD (K34T) (1992.11-1996.08) 87km » E2W5716BTA bta
wybrany samochód: 
Mitsubishi L200 (k3_t, K2_t, K1_t, K0_t) 2.5 Td 4wd (k34t) (1992.11-1996.08) 87km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinacza paska wieloklinowego E2W5716BTA BTA

E2W5716BTA Rolka napinacza paska wieloklinowego BTA
bta E2W5716BTA
Rolka napinacza paska wieloklinowego E2W5716BTA
E2W5716BTA
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

E2W5716BTA

producent:

BTA

Średnica [mm]17
Szerokość [mm]24
Średnica wewnętrzna [mm]17
średnica zewnętrzna [mm]70

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinacza paska wieloklinowego E2W5716BTA BTA

Rolka napinająca pasek wielorowkowy pasuje do: AUDI A3, FORD GALAXY I, GALAXY MK I, SEAT ALHAMBRA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I 1.9D/2.0 03.95-05.15
numery OEM:
AUDI      038 903 315 AE
AUDI      038 903 315 F
SEAT      038 903 315 AE
SEAT      038 903 315 F
SKODA      038 903 315 AE
SKODA      038 903 315 F
VOLKSWAGEN      038 903 315 AE
VOLKSWAGEN      038 903 315 F
FORD USA      1122523
FORD USA      1376631
FORD USA      YM216K254AA
FORD USA      YM216K254EA

Zastosowanie Rolka napinacza paska wieloklinowego E2W5716BTA BTA w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.