Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 46,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | bez koła pasowego | |
nr EAN | 5901259401868 |
Długość 1 [mm] | 42,00 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 46,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259474039 |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | bez koła pasowego | |
nr EAN | 5901259447392 |
Długość 1 [mm] | 43,00 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259491272 |
Kod silnika | RHH (DW10CTED4) | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 82,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | bez koła pasowego | |
nr EAN | 5902129000969 |
Długość 1 [mm] | 43,00 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129001348 |
Długość 1 [mm] | 42,50 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129012368 |
Rok prod. do | 201102 | |
Rok prod. od | 201103 | |
Rok prod. do | 201701 | |
Długość 1 [mm] | 42,00 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 46,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129018506 |
Długość 1 [mm] | 42,50 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129020394 |
Długość 1 [mm] | 43,00 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129067948 |
Rok prod. od | 201010 | |
Kod silnika | DW10CTED4 | |
Typ skrzyni biegów | AM6,ML6C | |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów | |
Długość 1 [mm] | 43,00 | |
Długość 2 [mm] | 20,50 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129059059 |
Długość 1 [mm] | 42,00 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129062257 |
Kod silnika | RHH (DW10CTED4) | |
Długość 1 [mm] | 42,50 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129080183 |
Rok prod. do | 201102 | |
Rok prod. od | 201103 | |
Rok prod. do | 201701 | |
Długość 1 [mm] | 43,00 | |
Długość 2 [mm] | 21,50 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129082781 |
Długość 1 [mm] | 43,00 | |
Długość 2 [mm] | 21,00 | |
Długość 3 [mm] | 45,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129082910 |
kod | Jumpy | |
--------------- | ||
kod | Dispatch | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Napięcie [V] | 14 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Ilość żeber | 6 | |
Zacisk | M8 B+ | |
ID wykonania wtyczki | L-DFM (PLUG 129) | |
Ciężar netto [kg] | 6,7 | |
Otwór Ø 1 [mm] | 10 | |
nr EAN | 5704651038249 |
kod | Jumpy | |
--------------- | ||
kod | Dispatch | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 180 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Napięcie [V] | 14 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Ilość żeber | 6 | |
Zacisk | M8 B+ | |
ID wykonania wtyczki | L-DFM (PLUG 129) | |
Ciężar netto [kg] | 7,4 | |
Otwór Ø 1 [mm] | 10 | |
nr EAN | 5704651040471 |
kod | Jumpy | |
Ograniczenia producenta | Valeo | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Napięcie [V] | 14 | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Ilość żeber | 6 | |
Zacisk | M8 B+ | |
ID wykonania wtyczki | COM/Lin2 (Plug 223) | |
Ciężar netto [kg] | 7,1 | |
Otwór Ø 1 [mm] | 10 | |
Ograniczenia producenta | Always Cross by OE | |
nr EAN | 5704651476492 |
Nowa część bez depozytu | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Liczba rowków | 6 | |
niewymagany zwrot starej części | ||
nr EAN | 4082300551273 |
TECDOC-Nr silnika | 23770 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | bez koła pasowego | |
nr EAN | 8001063765518 |
TECDOC-Nr silnika | 23770 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | bez koła pasowego | |
nr EAN | 8001063959108 |
Rok prod. od | 201010 | |
Kod silnika | DW10CTED4 | |
Typ skrzyni biegów | AM6,ML6C | |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 6-biegowa | |
Rodzaj skrzyni biegów | dla automatyki skrzyni 6-biegowej | |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z automatycznym sterowaniem klimatycznym | |
Nowa część | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 | |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe | |
Pozycja / stopień | L 79 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ilość żeber | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 55 | |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym regulatorem | |
Ciężar [kg] | 7,47 | |
nr EAN | 3276424397010 |
Ograniczenia producenta | VALEO |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 150 |
Ciężar [kg] | 7,42 |
Liczba żeber | 6 |
Pozycja / stopień | L 78 |
Rodzaj mocowania | Mocowanie 4-punktowe |
Ø koła pasowego [mm] | 54 |
Zacisk | B+ / COM |
Koła pasowe | z kołem pasowym |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Złącze / klema | bez złącza dla czujnika prędkości obrotowej |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Citroën JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 165.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Citroën JUMPY II (VF7) 2.0 HDi 165 produkowanego od 2010.07 do roku 2016.03
Jeżeli twój Citroën dysponuje silnikiem o mocy 163 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Citroën JUMPY II (VF7)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Citroën JUMPY II (VF7) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Citroën z rocznika od 2010.07 do roku 2016.03, i mocy silnika 163 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025