Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) L65 (1999.09-2003.08) 140km » 28-4973 elstock
wybrany samochód: 
Renault Scénic I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (ja0/1_, Fa0_) L65 (1999.09-2003.08) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-4973 ELSTOCK

28-4973 Alternator ELSTOCK
elstock 28-4973
657.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-4973

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]180
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiL-DFM (PLUG 129)
Ciężar netto [kg]7,4
Otwór Ø 1 [mm]10
nr EAN5704651040471

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-4973 ELSTOCK

Koszt kaucji: 87.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN C8 2,2 07- REGENEROWANY
numery OEM:
CITROËN      56547528ON80
CITROËN      5702F4
CITROËN      5702G2
CITROËN      5702K8
CITROËN      5705AX
CITROËN      5705EE
CITROËN      5705JF
CITROËN      9646065180
CITROËN      9646388280
CITROËN      96547528
CITROËN      9654752880
CITROËN      9661544880
CITROËN      9688085380
MITSUBISHI      A004TJ0081
MITSUBISHI      A004TJ0081A
MITSUBISHI      A004TJ0084
MITSUBISHI      A004TJ0084A
MITSUBISHI      A004TJ0084B
MITSUBISHI      A004TJ0084C
MITSUBISHI      A4TJ0081
MITSUBISHI      A4TJ0081A
MITSUBISHI      A4TJ0084
MITSUBISHI      A4TJ0084A
MITSUBISHI      A4TJ0084B
MITSUBISHI      A4TJ0084C
PEUGEOT      5705NG
PEUGEOT      9646388280
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-4973 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów