Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km » 28-6567 elstock
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-6567 ELSTOCK

28-6567 Alternator ELSTOCK
elstock 28-6567
706.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-6567

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]150
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Ø koła pasowego [mm]54
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiCOM/Lin2 (Plug 223)
Ciężar netto [kg]7,1
Otwór Ø 1 [mm]10
Ograniczenia producentaAlways Cross by OE
nr EAN5704651476492

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-6567 ELSTOCK

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR CITROEN BERLINGO, C-ELYSEE, C3 II, C4 II, C4 AIRCROSS, C5 III PEUGEOT 2 3 4 5 30 40 5008 1,4HDI/1,6HDI/2,0HDI
numery OEM:
CITROËN      1609957280
CITROËN      1611285580
CITROËN      1612458880
CITROËN      1638094380
CITROËN      5702J9
CITROËN      5705KV
CITROËN      9664779680
CITROËN      9678048880
CITROËN      9803049980
CITROËN      9810525380
MITSUBISHI      1800A350
PEUGEOT      1606859180
PEUGEOT      1612458880
PEUGEOT      5702J9
PEUGEOT      5705KV
PEUGEOT      9664779680
PEUGEOT      9678048880
PEUGEOT      9678058680
PEUGEOT      9803049980
PEUGEOT      9810525380
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-6567 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów