Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Długość 1 [mm] | 30,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5901259402285 |
Długość 1 [mm] | 29,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,50 | |
Długość 3 [mm] | 62,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259486452 |
Kod silnika | BMY | |
Długość 1 [mm] | 30,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5901259462616 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Długość 1 [mm] | 30,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym | |
nr EAN | 5902129023258 |
Długość 1 [mm] | 29,50 | |
Długość 2 [mm] | 14,50 | |
Długość 3 [mm] | 61,50 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129021476 |
Kod silnika | BMY | |
Długość 1 [mm] | 30,50 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129023111 |
Długość 1 [mm] | 30,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129026891 |
Długość 1 [mm] | 30,00 | |
Długość 2 [mm] | 14,00 | |
Długość 3 [mm] | 61,00 | |
Napięcie [V] | 12 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
nr EAN | 5902129069034 |
Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna | |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa | |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielofunkcyjnym | |
Liczba rowków | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 50,5 | |
Długość [mm] | 171 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy | |
nr EAN | 3165143530054 |
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Rodzaj mocowania | Podwójna dźwignia obrotowa | |
Rodzaj alternatora | nie zawiera pompy próżniowej | |
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] | 30 | |
Kierunek obrotów | zgodnie z ruchem wskazówek zegara | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Liczba rowków | 6 | |
Ø koła pasowego [mm] | 53,2 | |
Długość [mm] | 175 | |
zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy | |
nr EAN | 4047024797987 |
Napięcie [V] | 14 |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 |
Rodzaj mocowania | Podwójna dzwignia obrotowa |
Rodzaj alternatora | Nie zawiera pompy podciżnieniowej |
Kierunek obrotów | Zgodnie z ruchem wskazówek zegara |
Zalecane rozszerzenie naprawy | Pasek klinowy / pasek klinowy wielorowkowy |
EAN | 4047026537376 |
Numer katalogowy | ALT 14V 140A (R) |
Stan | Fabrycznie nowy |
Prąd ładowania alternatora [A] | 140 | |
Wykonanie sieci pokładowej | dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną | |
Napięcie [V] | 14 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 49 | |
Ilość żeber | 6 | |
Zacisk | M8 B+ | |
ID wykonania wtyczki | L-DFM Plug 121 | |
Ciężar netto [kg] | 6,8 | |
Otwór Ø 1 [mm] | 8,5 | |
nr EAN | 5704651271004 |
Kod silnika | BMY | |
Nowa część bez depozytu | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wielorowkowym | |
Ø koła pasowego [mm] | 50 | |
Liczba rowków | 6 | |
niewymagany zwrot starej części | ||
nr EAN | 4082300498318 |
Kod silnika | BMY | |
Nowa część bez depozytu | ||
Napięcie [V] | 14 | |
Prąd ładowania alternatora [A] | 110 | |
Koła pasowe | z kołem pasowym wolnobieżnym | |
Ø koła pasowego [mm] | 54 | |
Liczba rowków | 6 | |
niewymagany zwrot starej części | ||
nr EAN | 4082300551068 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii alternator do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) 1.4 TSI produkowanego od 2006.05 do roku 2008.06
Jeżeli twój Volkswagen dysponuje silnikiem o mocy 140 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak półoś napędowa, chłodnica wody, napinacz paska wieloklinowego
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii alternator do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na alternator do Volkswagen GOLF PLUS V (5M1, 521) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Volkswagen z rocznika od 2006.05 do roku 2008.06, i mocy silnika 140 KM
.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025