
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Rok prod. od | 200608 |
| Rok prod. do | 201003 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024417014 |

| Rok prod. od | 200608 |
| Rok prod. do | 201006 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376867 |

| Rok prod. do | 201006 |
| Rok prod. do | 201006 |
| Rok prod. do | 201006 |
| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759514689 |

| Rok prod. do | 201006 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 6 |
| nr EAN | 5012759981306 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379924752 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| nr EAN | 8012510021804 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 306 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510026786 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Długość [mm] | 110 |
| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| nr EAN | 8012510050149 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Średnica [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620878 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050617304 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622674 |

| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050631164 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 300000 |
| nr EAN | 8435050636039 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Kod silnika | OPEL 9GU 632 |
| Rok prod. od | 200608 |
| Rok prod. do | 201003 |
| Długość [mm] | 500 |
| Ilość biegunów | 6 |
| nr EAN | 8435050640005 |

| Rodzaj oporu | czujnik gorącej warstwy masy powietrza |
| Ilość połączeń | 6 |
| Ciężar [kg] | 0,180 |
| dla numeru OE | 82 00 280 060 |
| nr EAN | 4027816457879 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 55209194 |
| nr EAN | 4027816494416 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243642 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 6 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300322316 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619843 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300802856 |

| Numer seryjny | K8805075 |
| nr EAN | 5901159270373 |

| nr EAN | 8001063862248 |

| Ilość połączeń | 4 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,020 |
| nr EAN | 5907558581003 |

| nr EAN | 5901619512371 |

| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 28 |
| nr EAN | 5902659724724 |

| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Kod silnika | G9U650 |
| Kod silnika | G9U632 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Kolor wtyczki | czarny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Sposób montażu | spięty |
| Średnica obudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 5902659783592 |

| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 5902659782748 |

| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |

| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Rok prod. od | 200608 |
| Kształt | prosty |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | brązowy |
| Długość przewodu [mm] | 390 |
| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| dla numeru OE | 93192427 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| Ciśnienie [bar] do | 1800 |
| Wymiar gwintu | M18X1,5 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | -- |
| Rozmiar klucza | -- |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 4 |
| nr EAN | 4040074615218 |

| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Ciśnienie [bar] od | 0,26 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,91 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074293904 |

| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Układ wydechowy | przed turbosprężarką |
| Liczba przewodów | 2 |
| Długość [mm] | 426 |
| nr EAN | 087295961278 |

| Dolot - Ø [mm] | 70 |
| Wylot - Ø [mm] | 70 |
| Długość [mm] | 110,5 |
| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326936057 |

| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Zakres pomiarowy od [kPa] | 20,0 |
| Zakres pomiarowy do [kPa] | 300,0 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
| nr EAN | 4010326970730 |

| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| Rok prod. do | 201006 |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Liczba przewodów | 5 |
| Długość [mm] | 500 |
| nr EAN | 4010326912990 |

| Ciężar netto [g] | 95 |
| nr EAN | 5902048030696 |

| Układ wydechowy | za katalizatorem |
| Kod silnika | G9U632/G9U650 |
| Kolor | żółty |
| Ciężar netto [g] | 48 |
| nr EAN | 5902048879813 |

| Rodzaj korpusu | z obudową |
| Ciężar netto [g] | 180 |
| nr EAN | 5902048057754 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Układ wydechowy | przed katalizatorem |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| nr EAN | 5902048923486 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Strona zabudowy | Kolektor wydechowy |
| Sonda lambda | Sonda regulacyjna |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 5 |
| Długość przewodu [mm] | 500 |

| TECDOC-Nr silnika | 21012 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 21014 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Napięcie [V] | 12 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,15 |
| Kolor | czerwony |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Sonda lambda | ogrzewana |
| Liczba przewodów | 5 |

| Rok prod. od | 200608 |
| Rok prod. do | 201003 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 55209194 |
| nr EAN | 4044688494412 |

| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Kod silnika | G9U 650 |
| Kod silnika | G9U 632 |
| Ciężar [kg] | 0,02067 |
| nr EAN | 4046001444371 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii Czujnik / Sonda do Opel MOVANO A Furgon (X70) 2.5 CDTI (FD).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel MOVANO A Furgon (X70) 2.5 CDTI (FD) produkowanego od 2003.10
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 146 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii Czujnik / Sonda do Opel MOVANO A Furgon (X70)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na Czujnik / Sonda do Opel MOVANO A Furgon (X70) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 2003.10, i mocy silnika 146 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025