Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » układ hamulcowy Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH)

czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) do VOLKSWAGEN LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość [mm] 2300
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
nr EAN 8717109566086
Długość [mm] 2250
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
nr EAN 8717109611212
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 1790
nr EAN 5012759493090
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 2260
nr EAN 5012759493106
Długość [mm] 32
średnica zewnętrzna [mm] 18,8
Ciężar [kg] 0,005
nr EAN 4027816153405
Ilość połączeń 2
Opór [Ohm] 1800
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 2244
Ciężar [kg] 0,154
nr EAN 4054224068380
Ilość połączeń 2
Opór [Ohm] 1800
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 1749
Ciężar [kg] 0,125
nr EAN 4054224068878
Tylko w połączeniu z 2 261 024 304
nr EAN 5908242691930
Tylko w połączeniu z 2 261 024 304
nr EAN 5908242691947
Numer seryjny K9419020
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5901159268950
Numer seryjny K9419022
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5901159268967
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
nr EAN 8001063665443
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 8001063758190
Strona zabudowy Oś przednia
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Liczba aktywnych styków 2
Długość przewodu [mm] 2260
nr EAN 5907558512212
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Długość całkowita [mm] 1670
Zakres temperatury od [°C] -40
Zakres temperatury do [°C] 150
Tylko w połączeniu z 2 261 024 304
nr EAN 5902659727411
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Opór [Ohm] 1750
Długość przewodu [mm] 1670
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez wtyczki
Ilość biegunów 2
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
nr EAN 4040074182611
Ciężar netto [g] 155
nr EAN 5908281472569
Napięcie [V] 12
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy z przodu
Długość [mm] 2300
Ciężar [kg] 0,17
Tryb pracy elektryczny
Masa [g] 166
Rodzaj czujnika pasywny czujnik
Długość przewodu [mm] 1764
nr EAN 3413521883453
Ilość połączeń 2
Opór [Ohm] 1800
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 2244
Ciężar [kg] 0,154
nr EAN 4054228068386
Ilość połączeń 2
Opór [Ohm] 1800
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Długość przewodu [mm] 1749
Ciężar [kg] 0,125
nr EAN 4054228068874
Wyświetlanie od 1 do 23 (z 23 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)

Czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP)


W większości aut czujniki obrotowe kół są standardem. Kupując samochód, możesz mieć praktycznie pewność, że obecny będzie w nim czujnik ABS. Dostarcza on informacji do systemu stabilizacji toru jazdy, który jest stosowany tylko w nowszych pojazdach. Elektronika jest jednak newralgicznym punktem całej infrastruktury samochodu, dlatego to ona bardzo często ulega awarii. Zarówno czujnik ABS, jak też czujnik ESP (system stabilizacji toru jazdy) może wymagać wymiany. 
 

Kiedy czujnik prędkości koła należy wymienić na nowy?


Kiedy zauważysz, że świeci się kontrolka ABS, przy hamowaniu koła się blokują, inne systemy także nie pracują prawidłowo, a także dochodzi do pozornej regulacji. Do przyczyn zaliczyć możemy silne zanieczyszczenia, zwarcia wewnętrzne oraz uszkodzenia zewnętrzne, mechaniczne uszkodzenia pierścienia impulsowego lub też zwiększony luz łożyska koła. 
 

Koła pasywne i aktywne


Możemy wyróżnić dwa rodzaje czujników obrotów koła. Pasywne składają się z magnesu trwałego oraz cewki, która jest na niego nawinięta. Metalowy pierścień zębaty zamontowany jest na piaście koła i to on jest odpowiedzialny za zmiany w polu magnetycznym. Wadą takiego systemu jest jednak niesprawność przy niewielkich prędkościach. Aktywny czujnik prędkości koła z kolei działają przy każdej prędkości, a także dostarczają dokładniejszych danych. Oba czujniki dostarczają informacje do ABS, ESP, TPMS, a aktywny czujnik również do ASR. W ofercie naszego sklepu znajdziesz zarówno czujnik ABS, jak również czujnik ESP. Przy każdym modelu znajduje się informacja, z jakimi układami hamulcowymi, z jakimi markami oraz konkretnymi samochodami, jest on kompatybilny. Skorzystaj także z naszych filtrów, by móc szybciej znaleźć czujnik ABS lub ESP pasujący do Twojego pojazdu.