
| Długość [mm] | 1400 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109565270 |

| Długość [mm] | 1450 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109565287 |

| Długość [mm] | 2230 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109565294 |

| nr EAN | 4047024267312 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047025619844 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 400 |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-931 |
| nr EAN | 5012759376775 |

| nr EAN | 5012759376850 |

| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Liczba aktywnych styków | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1409 |
| nr EAN | 5012759496664 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759505229 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| Kolor | niebieski |
| nr EAN | 5012759505113 |

| Długość przewodu [mm] | 610 |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| Opór [Ohm] | 70 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 39 |
| nr EAN | 8053379055227 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053759 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379058075 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379032150 |

| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379053766 |

| Głębokość zabudowy [mm] | 22 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379154296 |

| Ciężar [kg] | 0,156 |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379411269 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1400 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379131532 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510089002 |

| nr EAN | 8012510094013 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 20000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| nr EAN | 8435050632741 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | niebieski |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050619100 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 8435050622636 |

| Grubość [mm] | 101,0 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 33,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 49,4 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 113,5 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M14 x 1,5 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Średnica zewnętrzna 2 [mm] | 71 |
| Ciężar [kg] | 2,89 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| dla numeru OE | 1346653080 |
| nr EAN | 4027816282310 |

| Szerokość [mm] | 99,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 156,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 55,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 126 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
| Ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Ciężar [kg] | 3,26 |
| dla numeru OE | 1346652080 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| nr EAN | 4027816282327 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór [Ohm] | 1650 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Długość przewodu [mm] | 1355 |
| Ciężar [kg] | 0,134 |
| dla numeru OE | 16 112 723 80 |
| nr EAN | 4054224079010 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 28 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 118 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139 |
| Wymiar gwintu | M14x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej | 35 |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 130 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 155,7 |
| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
| Rozstaw śrub mocujących [mm] | 130 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 42 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 160,5 |
| Wymiar gwintu | M16X1,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 5 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300184730 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 475 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300232448 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300619775 |

| Felga, ilość otworów | 5 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 113,5 |
| nr EAN | 8435398504243 |

| Tryb pracy | elektryczny |
| nr EAN | 8001063501673 |

| Ciśnienie od [kPa] | 17 |
| ciśnienie do [kPa] | 105 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 5907558580365 |

| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 1 |
| Kolor | szary |
| Punkty zmienne [bar] | 0,5 |
| Długość śruby pod główką [mm] | 13 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 5907558547955 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | niebieski |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558581126 |

| nr EAN | 5907558566963 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 1680 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1340 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 5901619546420 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Długość całkowita [mm] | 1495 |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 150 |
| nr EAN | 5902659783127 |

| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 2230 |
| nr EAN | 5902659783134 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Ciśnienie od [kPa] | 17 |
| ciśnienie do [kPa] | 105 |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |

| Ilość biegunów | 4 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 1920AK |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Jakość | EQUIVALENT |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 139 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 113,5 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| nr EAN | 4040074531105 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 1680 |
| Wymagana ilość | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1340 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| nr EAN | 4040074158029 |

| Ciśnienie [bar] od | 0,1 |
| Ciśnienie [bar] do | 2,86 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074294406 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025