Długość [mm] | 62 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8717109532869 |
Długość [mm] | 62 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | czarny | |
nr EAN | 8717109532852 |
Długość [mm] | 38 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8717109675634 |
Długość [mm] | 48 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Kolor wtyczki | szary | |
nr EAN | 8717109719376 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Dostępne MAPP-Code | ||
nr EAN | 4006633339247 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Dostępne MAPP-Code | ||
nr EAN | 4006633402248 |
Strona zabudowy | z przodu | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Kolor | czarny | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Ilość połączeń | 3 | |
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków | ||
Ciężar [kg] | 0,015 | |
Szerokość opakowania [cm] | 4 | |
Szerokość opakowania [cm] | 7 | |
Wysokość opakowania [cm] | 6,7 | |
Wysokość opakowania [cm] | 7 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Długość całkowita [mm] | 61,5 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 4047024337091 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Długość całkowita [mm] | 61,5 | |
Zakres temperatury od [°C] | -40 | |
Zakres temperatury do [°C] | 150 | |
nr EAN | 4047024337480 |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
nr EAN | 4047024438996 |
nr EAN | 4047026449327 |
nr EAN | 4047026511215 |
nr EAN | 4047026511291 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową | |
Ilość podłączonych styków | 4 | |
nr EAN | 5012759981092 |
Strona zabudowy | z przodu i z tyłu | |
Kolor | czarny | |
Kształt | ustawiony pod kątem | |
Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem | |
Cecha chemiczna | lakierowalny | |
Ilość połączeń | 3 | |
Kolor obudowy | czarny | |
nr EAN | 8053379158072 |
Ilość połączeń | 2 | |
Kolor | czarny | |
Strona zabudowy | z przodu | |
Ciężar [kg] | 0,004 | |
dla numeru OE | 8Z0 820 535 B | |
nr EAN | 4054224742730 |
przykręcany | |
Średnica 1 [mm] | 8 |
Średnica 2 [mm] | 8 |
Ilość biegunów | 3 |
Montaż/demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców! |
nr EAN | 8001063843605 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5907558564969 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Liczba aktywnych styków | 2 | |
nr EAN | 5907558570816 |
nr EAN | 5902659731722 |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | owalny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą | |
dla numeru OE | 04L 906 433 B |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Wymagana ilość | 1 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej | |
parzyste numery artykułów | 100 899 0052 | |
nr EAN | 4040074534861 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Wymagana ilość | 1 | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ESP | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
parzyste numery artykułów | 100 899 0053 | |
nr EAN | 4040074534885 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Wymagana ilość | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Ilość biegunów | 2 | |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
nr EAN | 4040074189092 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik | |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 4040074248492 |
Ilość połączeń | 3 | |
nr EAN | 4040074270554 |
Ilość biegunów | 2 |
Długość kabli | 690 |
Rodzaj czujnika | Czujnik NTC |
EAN | 4040074328644 |
Numer katalogowy | MSE0424 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Ilość biegunów | 2 |
Długość kabli | 790 |
Rodzaj czujnika | Czujnik NTC |
EAN | 4040074328637 |
Numer katalogowy | MSE0422 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Ilość biegunów | 2 |
Długość kabli | 880 |
Rodzaj czujnika | Czujnik NTC |
EAN | 4040074327555 |
Numer katalogowy | MSE0432 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Wymiar gwintu | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 27 |
Liczba zestyków | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Ze smarem syntetycznym |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 12 | |
nr EAN | 4028977913556 |
Tryb pracy | elektryczny | |
Napięcie [V] | 5 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Długość przewodu [mm] | 550 | |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 | |
Długość całkowita [mm] | 662 | |
nr EAN | 4028977936463 |
Techniczny numer informacyjny | PI 2028 | |
nr EAN | 4028977942303 |
Ciężar [kg] | 0,07 | |
System tworzenia mieszanki paliwowej | Wtrysk bezpośredni |
Strona zabudowy | z przodu |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,04 |
Ilość biegunów | 3 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Ilość biegunów | 2 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Wymiar gwintu | M 18 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Długość gwintu [mm] | 12,5 | |
Ciśnienie robocze [bar] | 2000 | |
Rozmiar klucza | 27 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Strona zabudowy | z lewej | |
Strona zabudowy | Rura rozdzielacza paliwa | |
Sposób montażu | przykręcany |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a | |
Dynamika hamowania/jazdy | dla pojazdów z ABS | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Długość [mm] | 75 |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Ilość biegunów | 2 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Sposób montażu | spięty |
zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza | |
niewymagany zwrot starej części | ||
Nowa część | ||
Numer artykułu zalecanego dodatku | 113 883 | |
Strona zabudowy | Obudowa filtra powietrza | |
Rodzaj korpusu | z obudową | |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne | |
Materiał obudowy | PBT (polibutylentereftalat) | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowaną kratką |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Ilość biegunów | 2 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym | |
Kolor wtyczki | czarny |
Wyposażenie pojazdu | do pojazdów z automatyczna regulacją położenia reflektorów | |
Materiał obudowy | Poliamid 6.6 | |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 4 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Rodzaj czujnika | Czujnik dźwigniowy | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łącznikiem | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z drążkiem sprzęgającym | |
Strona zabudowy | Oś tylna |
Ilość biegunów | 2 | |
Sposób montażu | przykręcany | |
Strona zabudowy | przed turbosprężarką | |
Długość całkowita [mm] | 680 | |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D | |
Kształt | zgięty | |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurową osłoną termiczną | |
Rozmiar klucza | 17 | |
Długość przewodu [mm] | 550 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M 14 | |
Skok gwintu [mm] | 1,5 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Wysokość [mm] | 16 | |
Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego | |
Ilość biegunów | 3 | |
Średnica [mm] | 34 | |
Przeszklenie | z czujnikiem deszczu | |
Kształt obudowy wtyczki | kanciasty | |
Długość [mm] | 70 | |
Szerokość [mm] | 48 | |
Ograniczenia producenta | TRW | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z naklejaną folią |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025