
| Długość [mm] | 742 |
| Dostępne MAPP-Code | |
| nr EAN | 4006633344562 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047024778948 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| Zakres temperatury od [°C] | -40 |
| Zakres temperatury do [°C] | 130 |
| nr EAN | 4047024747692 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024862791 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047024835498 |

| nr EAN | 4047025093507 |

| nr EAN | 4047024812710 |

| nr EAN | 4047023069313 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Opór od [Ohm] | 800 |
| nr EAN | 5012759376638 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376621 |

| nr EAN | 5012759976142 |

| nr EAN | 5012759548974 |

| Ciśnienie od [kPa] | 11 |
| ciśnienie do [kPa] | 307 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510013328 |

| Ciśnienie od [kPa] | 20 |
| ciśnienie do [kPa] | 256 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,386 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510095157 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510080559 |

| nr EAN | 8012510030837 |

| Ciśnienie od [kPa] | 3,2 |
| ciśnienie do [kPa] | 120,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510048696 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
| Ciśnienie od [kPa] | 0,1 |
| ciśnienie do [kPa] | 92,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,5 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,5 |
| nr EAN | 8012510044315 |

| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 55188058 |
| nr EAN | 4027816283782 |

| Długość [mm] | 62,1 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,55 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 55216241 |
| nr EAN | 4027816281290 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,027 |
| dla numeru OE | 12 35 029 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816370550 |

| Grubość [mm] | 72,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 59,0 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Ilość otworów | 4 |
| Ciężar [kg] | 1,6 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| dla numeru OE | 51824630 |
| nr EAN | 4027816402336 |

| Długość [mm] | 815 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| dla numeru OE | 51763164 |
| nr EAN | 4054224022252 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| dla numeru OE | 55219294 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054224023259 |

| parzyste numery artykułów | 106826 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Długość przewodu [mm] | 765 |
| Ciężar [kg] | 0,044 |
| nr EAN | 4054224067628 |

| Ciężar [kg] | 0,054 |
| dla numeru OE | 55576178 |
| nr EAN | 4054224067949 |

| Strona zabudowy | od strony koła zamachowego |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 850 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| nr EAN | 4082300243765 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
| Oznaczenie koloru | niebieski |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300243581 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| nr EAN | 4082300215977 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Liczba otworów do mocowania | 1 |
| Od ciśnienia [Pa] | 11000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 307000 |
| Napięcie znamionowe [V] | 5 |
| Opór [Ohm] | 2080 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300306804 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z klamrą |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300407556 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300509823 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Gwint zewn. [mm] | 12 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 4082300619713 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4082300688818 |

| Sposób montażu | Nasadka rurowa |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] | 70 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 70 |
| nr EAN | 4082300754414 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość biegunów | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 430 |
| nr EAN | 4082300807585 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Sposób montażu | wciśnięty |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem mocującym |
| nr EAN | 4082300808186 |

| Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez łożyska koła |
| średnica zewnętrzna [mm] | 116 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 98 |
| Felga, ilość otworów | 4 |
| nr EAN | 5907558595222 |



| Długość [mm] | 63 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Długość śruby pod główką [mm] | 27 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688543882 |

| Długość [mm] | 59 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 7,4 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,027 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688370556 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,019 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4054228023255 |

| parzyste numery artykułów | 70 10 6762 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 766 |
| Ciężar [kg] | 0,045 |
| nr EAN | 4054228068263 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,011 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4054228075384 |

| Długość [mm] | 815 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Ciężar [kg] | 0,044 |
| Długość opakowania [cm] | 13 |
| Szerokość opakowania [cm] | 13 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3,8 |
| Techniczny numer informacyjny | 45000 0178 0 1 |
| nr EAN | 4019722501463 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025