
| Ilość połączeń | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 115 |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 55555806 |
| nr EAN | 5050063274264 |

| nr EAN | 4047024890565 |

| Długość przewodu [mm] | 115 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759532027 |

| nr EAN | 0689604304150 |

| Długość przewodu [mm] | 170 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
| Opór [MOhm] | 16 |
| nr EAN | 8053379917044 |

| Długość przewodu [mm] | 240 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Głębokość zabudowy [mm] | 36 |
| Rozstaw osi [mm] | 50 |
| Ilość otworów | 2 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379168514 |

| nr EAN | 8012510012284 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 8012510026700 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 121,6 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,394 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510034040 |

| nr EAN | 8435050624142 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 63 38 045 |
| nr EAN | 4027816370833 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4082300676259 |

| dla numeru OE | 1920 JH |
| dla numeru OE | 4M5G 12K073 AB |
| dla numeru OE | 55187973 |
| dla numeru OE | 93183528 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 5901779819440 |

| Numer seryjny | K8804647 |
| nr EAN | 5901159269629 |

| nr EAN | 8001063688558 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24,2 |
| nr EAN | 5901619521779 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Materiał | Metal |
| Ciężar [kg] | 0,015 |
| nr EAN | 5902659783622 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Długość przewodu [mm] | 170 |
| Liczba otworów do mocowania | 2 |
| dla numeru OE | 55353335 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074287361 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326810661 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4010326814454 |

| Ciężar netto [g] | 85 |
| nr EAN | 5902048922564 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Ilość biegunów | 2 |
| Oznaczenie koloru | czarny |

| dla numeru OE | 1 319 158 |
| Kolor | czarny |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 24,3 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wałka rozrządu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Opór [kOhm] | 320 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 4046001549236 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 38 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor obudowy | czarny |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| nr EAN | 4046001823770 |

| Długość przewodu [mm] | 170 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 4046001849534 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025