Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475103147 |
nr EAN | 4251475107190 |
nr EAN | 4047024439009 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759464885 |
nr EAN | 8012510080641 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 8012510026625 |
nr EAN | 8012510045404 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4027816293187 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,010 |
nr EAN | 4027816347699 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
dla numeru OE | 059 919 523 A |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4054224063187 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,008 |
dla numeru OE | 079 919 523 H S1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4054224072103 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649949 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 5907558548266 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5901619568200 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
nr EAN | 5902659783738 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,008 |
nr EAN | 5903766317199 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Strona zabudowy | z przodu po prawej |
Opcja wyposażenia | Safe Lock |
Numer podwozia od | 8XB005906 |
Masa [g] | 13 |
nr EAN | 8051267607800 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Ilość biegunów | 2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Zalecane rozszerzenie naprawy patrz lista dodatków |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Materiał obudowy | GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym) |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Strona zabudowy | Blok silnika |
dla numeru OE | 059 906 433J |
Długość [mm] | 36 |
Szerokość [mm] | 17 |
Wysokość [mm] | 13 |
Ciężar [kg] | 0,035 |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4046001424342 |
Średnica [mm] | 26 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca |
Długość [mm] | 20 |
Kolor obudowy | niebieski |
Wysokość [mm] | 57 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Kolor | szary |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4046001272837 |
Ilość biegunów | 2 |
Ciężar [kg] | 0,073 |
nr EAN | 4046001331237 |
Wymiar gwintu | 20 mm |
Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
nr EAN | 3531650022342 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025