Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475103147 |
nr EAN | 4251475107183 |
nr EAN | 4251475115263 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759464878 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | szary |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
nr EAN | 5012759465455 |
Długość przewodu [mm] | 585 |
Ilość połączeń | 3 |
Opór od [Ohm] | 507 |
nr EAN | 5012759514245 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Głębokość zabudowy [mm] | 62 |
Ilość otworów | 3 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379148509 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez elementów przyłączeniowych |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 254 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510013311 |
nr EAN | 8012510080641 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050622384 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4027816293187 |
Długość [mm] | 585 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
dla numeru OE | 045 957 147 C |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4027816271741 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,010 |
nr EAN | 4027816347699 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
dla numeru OE | 1J0 919 379 A |
nr EAN | 4027816374763 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,024 |
nr EAN | 4054224097281 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300165043 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 490 |
Ilość biegunów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 610 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300306699 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 2700 |
Temperatura znamionowa [°c] | 25 |
Liczba czujników | 1 |
Rodzaj oporu | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300398298 |
Numer seryjny | K8800130 |
nr EAN | 5901159269407 |
Numer seryjny | K8800131 |
nr EAN | 5901159269414 |
Numer seryjny | K9000004 |
nr EAN | 5901159275675 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 5907558548150 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 5907558548266 |
Długość przewodu [mm] | 610 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 46 |
nr EAN | 5907558581843 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Rodzaj korpusu | Obudowa aluminiowa |
Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |
Kolor obudowy | czarny |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z czujnikiem poziomu oleju |
nr EAN | 5901619528525 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,024 |
nr EAN | 5902659783820 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
Wysokość [mm] | 83 |
Głębokość zabudowy [mm] | 52 |
dla numeru OE | 1J0 907 660 F |
dla numeru OE | 948 606 140 00 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | ciemnoszary |
Średnica mocowania [mm] | 25 |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
Ilość biegunów | 3 |
Długość przewodu [mm] | 610 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Opór [Ohm] | 500 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Głębokość zabudowy [mm] | 85 |
dla numeru OE | 045 907 660 D |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 20 |
ciśnienie do [kPa] | 254 |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Punkt włączania [°C] | -40 |
Punkt włączania [°C] | 150 |
Średnica [mm] | 20 |
Wymiar gwintu | -- |
Rozmiar klucza | -- |
Kolor | czarny |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074346822 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074321300 |
Rodzaj skrzyni biegów | Przekładnia manualna 5-biegowa |
Ciężar netto [g] | 1070 |
nr EAN | 5902048164605 |
Masa [g] | 13 |
nr EAN | 8051267607800 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 340 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,11 |
Tryb pracy | elektryczny |
Tryb pracy | elektryczny |
Wyposażenie pojazdu | dla pojazdów z klimatyzacją |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Ilość biegunów | 2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 4044688374769 |
Liczba zestyków | 2 |
Liczba połączeń | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025