Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475101020 |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475103147 |
nr EAN | 4251475107183 |
nr EAN | 4251475115263 |
nr EAN | 4047024439009 |
nr EAN | 4047024400955 |
nr EAN | 4047025204361 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759464878 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | szary |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
nr EAN | 5012759465455 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 5012759968970 |
nr EAN | 8012510080641 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 117 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510008126 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 17 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez króćca przyłączeniowego |
nr EAN | 8012510035979 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 8435050624289 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4027816293187 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 4027816328087 |
Długość [mm] | 69 |
Szerokość [mm] | 31,0 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
dla numeru OE | 03C 906 433 E |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
nr EAN | 4027816373179 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
dla numeru OE | 1J0 919 379 A |
nr EAN | 4027816374763 |
Sposób montażu | wciśnięty |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem osadczym sprężynującym |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | szary |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | czarny |
Kolor | czarny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300290851 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
Ilość biegunów | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300408089 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4082300649918 |
Gwarancja | 5 lata gwarancji |
nr EAN | 4044079380805 |
Numer seryjny | K8800081 |
nr EAN | 5901159269353 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 5907558548150 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 5907558548266 |
nr EAN | 5907558581980 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 5902659783462 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
nr EAN | 5903364310615 |
Długość przewodu [mm] | 520 |
nr EAN | 5903364311223 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,01 |
nr EAN | 5903766317205 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Kolor wtyczki | ciemnoszary |
Średnica mocowania [mm] | 25 |
Średnica obudowy [mm] | 20 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
dla numeru OE | 06A 919 501 A |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
dla numeru OE | 03C 907 660 T |
Ilość biegunów | 4 |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza |
Ciśnienie od [kPa] | 11 |
ciśnienie do [kPa] | 307 |
dla numeru OE | 03G 906 051 E |
dla numeru OE | 3M21 9E928 AA |
dla numeru OE | MN191138 |
Jakość | EQUIVALENT |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074270035 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
nr EAN | 4010326815666 |
Napięcie [V] | 12 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
Tryb pracy | elektryczny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |
Ciężar [kg] | 0,10 |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,23 |
Ilość biegunów | 9 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Długość [mm] | 69 |
Szerokość [mm] | 31,0 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
nr EAN | 4044688373175 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 4044688374769 |
Liczba zestyków | 2 |
Liczba połączeń | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ilość biegunów | 2 |
dla numeru OE | 06A 919 501 |
dla numeru OE | 03C 906 433 E |
Szerokość [mm] | 30 |
Wysokość [mm] | 28 |
Długość [mm] | 80 |
Ciężar [kg] | 0,025 |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | dla wału korbowego |
Wymagana ilość | 1 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość połączeń | 3 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
nr EAN | 4046001422218 |
Średnica [mm] | 26 |
Ilość biegunów | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Projekt resora | Sprężyna zabezpieczająca |
Długość [mm] | 20 |
Kolor obudowy | niebieski |
Wysokość [mm] | 57 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
Kolor | szary |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4046001272837 |
Ciężar [kg] | 0,07275 |
nr EAN | 4046001511783 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025