Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volvo » elektryka Volvo V70 II (285) » przyrządy Volvo V70 II (285) » czujniki, włącznik (nadajnik) Volvo V70 II (285)

czujniki, włącznik (nadajnik) do VOLVO V70 II (285)

wybierz typ samochodu VOLVO V70 II (285):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047026507126
Ilość połączeń 2
nr EAN 5012759513705
Masa [g] 100
nr EAN 8717613114728
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
nr EAN 8012510064955
Ciśnienie od [kPa] 22
ciśnienie do [kPa] 305
Napięcie wyjściowe od [V] 0,41
Napięcie wyjściowe do [V] 4,735
nr EAN 8012510022597
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez króćca przyłączeniowego
Ciśnienie od [kPa] 1,5
ciśnienie do [kPa] 75,4
Napięcie wyjściowe od [V] 0,5
Napięcie wyjściowe do [V] 4,5
nr EAN 8012510042823
Sposób montażu przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Napięcie znamionowe [V] 12
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 280
Ilość połączeń 2
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Kolor zielony
Oznaczenie koloru szary
Wymiar gwintu M12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
nr EAN 4082300144673
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Opór [Ohm] 155
Ilość biegunów 2
Głębokość zabudowy [mm] 30
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
nr EAN 4082300407969
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Kolor zielony
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074287132
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
nr EAN 4010326813617
Ilość biegunów 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy zielony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Wymiar gwintu M12x1,5
Ciężar [kg] 0,03177
nr EAN 4046001370120
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650023240
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.