Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
nr EAN | 4251475103147 |
nr EAN | 4251475107183 |
nr EAN | 4251475115263 |
nr EAN | 4047024216976 |
nr EAN | 4047024400955 |
nr EAN | 4047024812796 |
Ilość połączeń | 3 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-935 |
nr EAN | 5012759405789 |
Ilość połączeń | 2 |
Kolor | czarny |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-924 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
nr EAN | 5012759464878 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | szary |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-925 |
nr EAN | 5012759465455 |
nr EAN | 5012759967737 |
Wymiar gwintu | M5 |
nr EAN | 5012759987629 |
Kolor | szary |
Ciężar [kg] | 0,024 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
nr EAN | 8053379054282 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Głębokość zabudowy [mm] | 62 |
Ilość otworów | 3 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379148509 |
Kolor | szary |
Ciężar [kg] | 0,024 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 19,5 |
nr EAN | 8053379145737 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379534531 |
Długość przewodu [mm] | 390 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 10 |
nr EAN | 8053379140497 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379060320 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379060337 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość otworów | 3 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379471829 |
Długość przewodu [mm] | 520 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379540259 |
Długość przewodu [mm] | 485 |
Ilość połączeń | 3 |
nr EAN | 8053379541393 |
nr EAN | 8012510080641 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 117 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,405 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510008126 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 23,9 |
nr EAN | 8012510026663 |
Długość przewodu [mm] | 520 |
nr EAN | 8012510035139 |
Długość przewodu [mm] | 400 |
nr EAN | 8012510034606 |
nr EAN | 8435050622452 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050624319 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | szary |
nr EAN | 8435050617694 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 8435050640685 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
nr EAN | 4027816293187 |
Ilość połączeń | 2 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,010 |
nr EAN | 4027816347699 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
dla numeru OE | 1J0 919 379 A |
nr EAN | 4027816374763 |
Ilość połączeń | 3 |
Długość przewodu [mm] | 350 |
Ciężar [kg] | 0,045 |
nr EAN | 4054224762059 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość biegunów | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 23,9 |
Odpowiada części oryginalnej w kolorze | mlecznobiały |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300243857 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300653649 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze śrubą |
Ilość biegunów | 3 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300651683 |
Kolor | szary |
Wysokość [mm] | 19,5 |
dla numeru artykułu | 550119 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,024 |
nr EAN | 5901779819150 |
Numer seryjny | K8800081 |
nr EAN | 5901159269353 |
Numer seryjny | K8800140 |
nr EAN | 5901159269421 |
Numer seryjny | K8806505 |
nr EAN | 5901159270557 |
Numer seryjny | K9000004 |
nr EAN | 5901159275675 |
nr EAN | 8001063970691 |
nr EAN | 8001063737119 |
nr EAN | 8001063754796 |
nr EAN | 8001063697895 |
nr EAN | 8001063948690 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,05 |
nr EAN | 5907558548150 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | szary |
Długość śruby pod główką [mm] | 20 |
Ciężar [kg] | 0,015 |
nr EAN | 5907558548266 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025