Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jaguar » elektryka Jaguar » przyrządy Jaguar » czujniki, włącznik (nadajnik) Jaguar

czujniki, włącznik (nadajnik) do JAGUAR

wybierz model samochodu JAGUAR:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
81.00 zł
 Kup
nr EAN 3165142469300
Ilość podłączonych styków 4
Kolor czarny
Wymiar gwintu M12
nr EAN 5012759515310
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 8012510080634
Punkt włączania [°C] 120
nr EAN 8435050604434
Ilość biegunów 3
nr EAN 8435050620236
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy zielony
Wymiar gwintu M 12x1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 8435050615201
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dla numeru OE 1920.K9
nr EAN 4027816189916
cena brutto:
63.00 zł
 Kup
Sposób montażu przykręcany
Napięcie znamionowe [V] 12
Ilość połączeń 4
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
Rodzaj czujnika czujnik NTC
nr EAN 4082300306286
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,025
nr EAN 5907558580877
cena brutto:
14.00 zł
 Kup
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
nr EAN 5907558581096
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Ilość połączeń 4
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 5907558581119
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 21
Ilość biegunów 3
nr EAN 4040074287064
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Oznaczenie koloru zielony
Ciężar [kg] 0,025
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688535900
Rozmiar klucza 19
Gwintowana złączka 12X1.5
Technika połączeń POMA
Ciężar [kg] 0,03
nr EAN 3276427000221
Punkt włączania [°C] 120
Ciężar [kg] 0,052
nr EAN 4046001432613
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650021277
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.