nr EAN | 3165142704784 |
nr EAN | 3165141807936 |
nr EAN | 4047024016965 |
Długość przewodu [mm] | 630 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 910 |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-933 |
nr EAN | 5012759465929 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M12 |
Rozmiar klucza | 19mm |
nr EAN | 5012759515044 |
Ilość podłączonych styków | 4 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M12 |
nr EAN | 5012759515310 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 912 |
nr EAN | 5012759514153 |
Długość przewodu [mm] | 570 |
Ilość połączeń | 3 |
Opór od [Ohm] | 950 |
nr EAN | 5012759987971 |
Opór [Ohm] | 900 |
Średnica otworu centrującego [mm] | 21 |
Ilość połączeń | 2 |
Głębokość zabudowy [mm] | 34,7 |
nr EAN | 8053379154562 |
Długość przewodu [mm] | 710 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 8012510076057 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 34,5 |
nr EAN | 8012510009154 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510085516 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 8012510080634 |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 8435050625163 |
Ilość biegunów | 3 |
Kolor obudowy | szary |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
nr EAN | 8435050615270 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | zielony |
Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 8435050615201 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | zielony |
Ciężar [kg] | 0,025 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 1920.K9 |
nr EAN | 4027816189916 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
dla numeru OE | 46753479 |
nr EAN | 4027816372196 |
Sposób montażu | przykręcany |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Ilość połączeń | 4 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
nr EAN | 4082300306286 |
Napięcie znamionowe [V] | 12 |
Opór [Ohm] | 900 |
Ilość biegunów | 2 |
Długość przewodu [mm] | 710 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
nr EAN | 4082300306675 |
Numer seryjny | K8806815 |
nr EAN | 5901159270595 |
Numer seryjny | K9053030 |
nr EAN | 5901159270762 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | zielony |
Ciężar [kg] | 0,025 |
nr EAN | 5907558580877 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 5907558580983 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
nr EAN | 5907558581096 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Ilość połączeń | 4 |
Ciężar [kg] | 0,03 |
nr EAN | 5907558581119 |
nr EAN | 5907558573992 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Długość przewodu [mm] | 590 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Opór [Ohm] | 960 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074287064 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | okrągły |
nr EAN | 4010326813686 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
nr EAN | 4010326813969 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Oznaczenie koloru | zielony |
Ciężar [kg] | 0,025 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688535900 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,040 |
nr EAN | 4054228731150 |
Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
Ilość biegunów | 2 |
Napięcie [V] | 12 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Opór [Ohm] | 900 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
nr EAN | 3276422540340 |
Punkt włączania [°C] | 120 |
Ciężar [kg] | 0,052 |
nr EAN | 4046001432613 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość biegunów | 2 |
Oznaczenie koloru | niebieski |
Ciężar [kg] | 0,03473 |
nr EAN | 4046001433399 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 |
nr EAN | 3531650021277 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025