nr EAN | 4047024276499 |
nr EAN | 5012759967775 |
Ilość połączeń | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 40 |
nr EAN | 8053379537631 |
Ciśnienie od [kPa] | 10 |
ciśnienie do [kPa] | 265 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,314 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
nr EAN | 8012510006542 |
nr EAN | 8012510030967 |
Długość czujnika pomiarowego [mm] | 39,9 |
nr EAN | 8012510033708 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
nr EAN | 8435050638767 |
Ciężar [kg] | 0,002 |
nr EAN | 4027816260868 |
Długość [mm] | 24 |
Szerokość [mm] | 15,0 |
Grubość [mm] | 80,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,005 |
nr EAN | 4027816370611 |
Długość [mm] | 40 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 4027816379843 |
Grubość [mm] | 51,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
dla numeru OE | 005 153 23 28 |
nr EAN | 4027816370598 |
Szerokość [mm] | 30,0 |
Grubość [mm] | 50,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,010 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | 000 905 61 02 |
nr EAN | 4027816454434 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 1 |
nr EAN | 4082300296563 |
Liczba otworów do mocowania | 1 |
Ilość biegunów | 3 |
Głębokość zabudowy [mm] | 39,9 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
nr EAN | 4082300515510 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4082300676280 |
Numer seryjny | K8801040 |
nr EAN | 5901159269568 |
Ciężar [kg] | 0,002 |
nr EAN | 5901619568187 |
Długość [mm] | 24 |
Szerokość [mm] | 15,0 |
Grubość [mm] | 80,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,005 |
nr EAN | 5901619568194 |
Grubość [mm] | 51,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,020 |
nr EAN | 5902659724649 |
Szerokość [mm] | 30 |
Grubość [mm] | 50 |
Ilość połączeń | 2 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ilość biegunów | 1 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
Głębokość zabudowy [mm] | 86 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
Liczba otworów do mocowania | 3 |
dla numeru OE | A 001 153 11 32 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
Ilość biegunów | 2 |
nr EAN | 4040074287347 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | owalny |
nr EAN | 4010326811156 |
Ciężar [kg] | 0,08 |
Tryb pracy | elektryczny |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Ilość biegunów | 2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
3 lata gwarancji | |
Ciężar [kg] | 0,01 |
Liczba styków diagnostycznych (pinów) | 2 |
Koniecznie porównać starą i nową część (szczególnie nr OE) |
Ciężar [kg] | 0,002 |
nr EAN | 4044688260864 |
Długość [mm] | 24 |
Szerokość [mm] | 15,0 |
Grubość [mm] | 80,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,005 |
nr EAN | 4044688370617 |
Długość [mm] | 40 |
Ilość połączeń | 3 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 4044688379849 |
Grubość [mm] | 51,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 4044688370594 |
Szerokość [mm] | 30,0 |
Grubość [mm] | 50,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 18,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 9,0 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,010 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 4044688587169 |
dla numeru OE | 004 153 3028 |
dla numeru OE | 642 905 0000 |
Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
Ilość biegunów | 3 |
dla numeru OE | 007 542 1318 |
Ilość połączeń | 2 |
Ciężar [kg] | 0,002 |
nr EAN | 4046001338175 |
Ciężar [kg] | 0,02 |
nr EAN | 4046001330810 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025