Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Iveco » elektryka Iveco DAILY IV Platforma / podwozie » przyrządy Iveco DAILY IV Platforma / podwozie » czujniki, włącznik (nadajnik) Iveco DAILY IV Platforma / podwozie

czujniki, włącznik (nadajnik) do IVECO DAILY IV Platforma / podwozie

wybierz typ samochodu IVECO DAILY IV Platforma / podwozie:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
30.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 3165143081747
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047023251503
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047023249562
cena brutto:
115.01 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 3165143411612
cena brutto:
74.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 4047024858152
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
nr EAN 5012759771808
Opór [Ohm] 900
Długość przewodu [mm] 150
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 38
nr EAN 8053379060733
Opór [Ohm] 900
Długość przewodu [mm] 150
Ilość połączeń 3
Głębokość zabudowy [mm] 38
nr EAN 8053379300273
Ilość połączeń 2
nr EAN 8053379163304
Długość przewodu [mm] 175
Długość czujnika pomiarowego [mm] 38
nr EAN 8012510095683
Wymiar gwintu M12x1,5
Rozmiar klucza 19
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez elementów przyłączeniowych
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Odpowiada części oryginalnej w kolorze szary
Odpowiada części oryginalnej w kolorze zielony
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
nr EAN 8012510078563
Ilość biegunów 3
Kolor obudowy czarny
Długość przewodu [mm] 175
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 900
nr EAN 8435050626603
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Opór [Ohm] 900
Ilość biegunów 2
nr EAN 8435050642627
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Długość śruby pod główką [mm] 28
Ciężar [kg] 0,023
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4027816283812
cena brutto:
30.00 zł
 Kup
średnica zewnętrzna [mm] 7,4
nie dla wariantu wyposażenia 4mm
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rozmiar klucza 19
Opór [Ohm] 2080
Opór [Ohm] 294
Ilość połączeń 2
Gwint zewn. [mm] 12
Odpowiada części oryginalnej w kolorze jasnoniebieski
Odpowiada części oryginalnej w kolorze czarny
Odpowiada części oryginalnej w kolorze biały
Kolor niebieski
Skok gwintu [mm] 1,5
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Zakres temperatury [°C] 25
Zakres temperatury [°C] 80
Sposób montażu przykręcany
nr EAN 4082300203431
Ilość biegunów 2
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4082300804522
Status produktu: Normalny
nr EAN 8001063824413
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Długość śruby pod główką [mm] 28
Ciężar [kg] 0,023
nr EAN 5907558548143
Status produktu: Normalny
nr EAN 5907558582215
Status produktu: Normalny
nr EAN 5902659783783
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki owalny
Kolor wtyczki czarny
Sposób montażu przykręcany
Specyfikacja Normally Closed
Ciśnienie [bar] 0,4
dla numeru OE 69502214
Długość [mm] 61
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Rozmiar klucza 19
Ilość połączeń 2
Kolor szary
Długość śruby pod główką [mm] 28
Ciężar [kg] 0,03
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
nr EAN 4044688543899
Rodzaj czujnika czujnik indukcyjny
Ilość biegunów 3
Napięcie [V] 12
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z przewodem
Opór [Ohm] 900
Ciężar [kg] 0,11
nr EAN 3276422540975
ID wykonania wtyczki 2-polig
Wymiar gwintu M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy czarny
Ciężar [kg] 0,03209
nr EAN 4046001300851
Wymiar gwintu M12x1.5
nr EAN 3531650012169
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
czujniki, włącznik (nadajnik)

Czujniki w samochodzie – czujnik ciśnienia oleju i inne


Samochód informuje nas o wszelkich nieprawidłowościach i usterkach, które mają miejsce w poszczególnych jego podzespołach. Kluczem do prawidłowej oceny problemu jest właściwa interpretacja tych sygnałów. W nowoczesnych pojazdach instaluje się wiele czujników, które kontrolują pracę poszczególnych podzespołów i wysyłają komunikat kierowcy. Dzięki nim łatwiej jest dokonać słusznej diagnozy i naprawić usterkę. Wśród nich są m.in. czujnik ciśnienia oleju oraz czujnik temperatury wody oraz oleju

Czujnik ciśnienia oleju 


Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku  niedostatecznego smarowania. 

Czujnik temperatury wody i oleju 


Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania.  Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa. 

Czujnik ABS 


Czyli inaczej czujnik prędkości obrotowej koła znajduje się obok przekładni wyrównawczych lub piast kół. Czujnik ABS występuje w dwóch wariantach. Pasywny pracuje bez dodatkowego napięcia zasilania, z kolei aktywny będzie działał tylko wówczas, kiedy przyłożone zostanie do niego napięcie zasilania. Czujnik ABS może zostać uszkodzony, o czym świadczy m.in. blokada kół podczas hamowania, zapalona kontrolka ABS bądź też zapisanie błędnego kodu. Do przyczyn awarii zaliczamy zwarcie przewodów albo ich przerwanie, zanieczyszczenie czujnika, za duży luz łożysk kół oraz mechaniczne uszkodzenie koła sygnałowego.