
| nr EAN | 3165143191484 |

| nr EAN | 3165142567136 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | niebieski |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-929 |
| nr EAN | 5012759464779 |

| Długość przewodu [mm] | 453 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Opór od [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 5012759497913 |

| Długość przewodu [mm] | 470 |
| Opór [Ohm] | 970 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 37 |
| nr EAN | 8053379058013 |

| Długość przewodu [mm] | 480 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37 |
| nr EAN | 8012510076064 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 8012510080634 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Długość przewodu [mm] | 475 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| nr EAN | 8435050624203 |

| Kolor obudowy | jasnoniebieski |
| Ilość biegunów | 2 |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050615096 |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816283812 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 46753479 |
| nr EAN | 4027816372196 |

| Ciężar [kg] | 0,072 |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Długość przewodu [mm] | 450 |
| Wysokość [mm] | 36 |
| Kolor | czarny |
| dla numeru artykułu | 550055 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5901779819563 |

| Numer seryjny | K8803050 |
| nr EAN | 5901159270069 |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,023 |
| nr EAN | 5907558548143 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| nr EAN | 5907558581096 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 4 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| nr EAN | 5907558581119 |

| nr EAN | 5907558573985 |

| Długość przewodu [mm] | 480 |
| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 37 |
| nr EAN | 5907558581553 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor wtyczki | jasny niebieski |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 mm |
| dla numeru OE | 12566778 |
| dla numeru OE | 1338.F9 |
| dla numeru OE | 500382599 |
| dla numeru OE | 50 10 412 450 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Kolor | szary |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074577288 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 4040074287064 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 410 |
| Ciężar [kg] | 0,11 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Napięcie [V] | 12 |
| Długość [mm] | 445 |
| Ciężar [kg] | 0,09 |
| Tryb pracy | elektryczny |

| Długość [mm] | 61 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | szary |
| Długość śruby pod główką [mm] | 28 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688543899 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Napięcie [V] | 12 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem |
| Opór [Ohm] | 900 |
| Ciężar [kg] | 0,08 |
| nr EAN | 3276422540135 |

| ID wykonania wtyczki | 2-polig |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,03209 |
| nr EAN | 4046001300851 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650021277 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025