
| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| Wymiar gwintu | M12 |
| Rozmiar klucza | 22mm |
| alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 |
| nr EAN | 5012759464915 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 5012759987827 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 32 |
| nr EAN | 8053379314041 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510080580 |

| nr EAN | 8012510006955 |

| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050617403 |

| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050640616 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 076 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816293446 |

| Długość [mm] | 54 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,032 |
| dla numeru OE | 13 62 7 839 138 |
| nr EAN | 4027816239314 |

| Długość [mm] | 66 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,004 |
| nr EAN | 4027816260158 |

| Długość [mm] | 87 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4027816261155 |

| Długość [mm] | 64 |
| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | za chłodnicą |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 13 62 1 433 077 |
| nr EAN | 4027816306450 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| dla numeru OE | 13 62 7 525 015 |
| nr EAN | 4054224750797 |

| Strona zabudowy | w obudowie przekładni |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 600 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Tolerancja [%] | 10 |
| nr EAN | 4082300242263 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Rodzaj czujnika | Czujnik Hall'a |
| nr EAN | 4082300323559 |

| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Opór [Ohm] | 3400 |
| Temperatura znamionowa [°c] | 20 |
| Liczba czujników | 1 |
| Rodzaj oporu | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300398304 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300547184 |

| Numer seryjny | K9012503 |
| nr EAN | 5901159275682 |

| nr EAN | 8001063918136 |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| nr EAN | 5907558581072 |

| Długość [mm] | 64 |
| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | za chłodnicą |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| nr EAN | 5907558581102 |

| Długość [mm] | 66 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,004 |
| nr EAN | 5901619061893 |

| Długość [mm] | 87 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 5901619593882 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kształt obudowy wtyczki | Wersja D |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| dla numeru OE | 12 61 7 607 910 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| Punkt włączania [°C] | 150 |
| Punkt włączania [°C] | -40 |
| Wymiar gwintu | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| nr EAN | 4040074397565 |

| Napięcie robocze [V] | 12 |
| Rodzaj czujnika | pasywny czujnik |
| Opór [Ohm] | 650 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| nr EAN | 4040074436424 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez cięgna |

| Długość [mm] | 48,5 |
| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Ciężar [kg] | 0,030 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688546678 |

| Długość [mm] | 66 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,004 |
| nr EAN | 4044688260154 |

| Długość [mm] | 87 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,005 |
| nr EAN | 4044688261151 |

| Długość [mm] | 64 |
| Szerokość [mm] | 30,0 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Strona zabudowy | za chłodnicą |
| Ciężar [kg] | 0,016 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4044688306456 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,025 |
| nr EAN | 4054228750793 |

| Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | owalny |
| Materiał obudowy | Tworzywo sztuczne |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Ciężar [kg] | 0,05 |
| nr EAN | 3276423661556 |

| Kolor | czarny |
| Ilość biegunów | 3 |
| Tylko w połączeniu z | 13 62 7 530 413 |
| Tylko w połączeniu z | (M6 x 16 -AL) |
| Kształt łba śruby / nakrętki | zewnętrzny Torx |
| nr EAN | 4103590946614 |

| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| nr EAN | 3531650033829 |
Czujnik ciśnienia oleju dokonuje analizy mocy oddziaływania cieczy na poszczególne części w samochodzie. W przypadku dużego ciśnienia może dojść do usterki silnika, z kolei przy zbyt małym silnik może się zatrzeć w wyniku niedostatecznego smarowania.
Temperatura w samochodzie, w poszczególnych jego miejscach, musi być na odpowiednim poziomie, jednak istnieją sytuacje, kiedy dochodzi do jej niebezpiecznego wzrostu lub obniżenia. Czujnik temperatury wody i oleju odpowiada za kontrolę tej wartości płynu chłodniczego. To dzięki niemu możliwe jest zapobieganie jego zagotowania. Czujnik temperatury oleju i wody dostarczając niepokojące dane, sygnalizuje więc przegrzewanie się jednostki napędowej lub też nadmierne zużycie paliwa.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025