Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ hamulcowy Audi A5 Sportback (F5A, F5F) » hamulce tarczowe Audi A5 Sportback (F5A, F5F) » klocki hamulcowe Audi A5 Sportback (F5A, F5F)

klocki hamulcowe do AUDI A5 Sportback (F5A, F5F)

wybierz typ samochodu AUDI A5 Sportback (F5A, F5F):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
z dodatkami
przygotowany dla wskaźnika zużycia
bez styku zużycia
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Grubość [mm] 17,6
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0498/0751
Szerokość [mm] 129,0
Wysokość [mm] 58,9
System hamulcowy Lucas / TRW
Liczba śrub 4
Dostępne MAPP-Code
cena brutto:
187.00 zł
 Kup
Grubość [mm]17,5
Oznaczenie kontrolneR90 Homologated
Szerokość [mm]129,1
Wysokość [mm]59
Ciężar [kg]1,5
Liczba na oś4
System hamulcowyTRW
Rodzaj połączeniaPudełko
Numer WVA26265
Numer WVA26266
Numer artykułu zalecanego dodatkuFWI452
Długość opakowania [cm]15,7
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]9
Długość [mm]400
Ciężar [kg]0,02
Liczba wskazań zużycia [na oś]1
dla numeru artykułuFDB4967
Szerokość [mm] 155,2
Wysokość [mm] 63,8
Grubość [mm] 17
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
Numer WVA 22383
Techniczny numer informacyjny T2549
nr EAN 4082300599848
Szerokość [mm] 194
Wysokość [mm] 74
Grubość [mm] 16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 25861
System hamulcowy Akebono
Techniczny numer informacyjny T2437
nr EAN 4082300493290
Szerokość 1 [mm] 251,8
Szerokość 2 [mm] 210,2
Wysokość 1 [mm] 98,7
Wysokość 2 [mm] 99
Grubość [mm] 16,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 22402
System hamulcowy Teves
Techniczny numer informacyjny T2546
nr EAN 4082300600704
przygotowany dla wskaźnika zużycia
bez styku zużycia
oś przednia
Wysokość 1 [mm] 99
Wysokość 2 [mm] 99
System hamulcowy ATE
Szerokość 1 [mm] 210
Szerokość 2 [mm] 252
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
Długość [mm]252
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
Szerokość [mm] 155,2
Wysokość [mm] 63,8
Grubość [mm] 17
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
kierunkowa 
Numer WVA 22383
System hamulcowy Teves
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 8,3
Techniczny numer informacyjny 22383 170 0 5
nr EAN 4019722483066
Szerokość 1 [mm] 251,8
Szerokość 2 [mm] 210,2
Wysokość 1 [mm] 98,7
Wysokość 2 [mm] 99
Grubość [mm] 16,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
kierunkowa 
Numer WVA 22402
System hamulcowy Teves
Długość opakowania [cm] 25,8
Szerokość opakowania [cm] 12,8
Wysokość opakowania [cm] 10
Techniczny numer informacyjny 22402 165 0 5
nr EAN 4019722490644
Szerokość [mm] 194
Wysokość [mm] 74
Grubość [mm] 16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 25861
System hamulcowy Akebono
Długość opakowania [cm] 20,9
Szerokość opakowania [cm] 13,4
Wysokość opakowania [cm] 8,8
Techniczny numer informacyjny 25861 168 1 5
nr EAN 4019722468797
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 395
Ciężar [kg] 0,019
Wymagana ilość 1
Długość opakowania [cm] 26
Szerokość opakowania [cm] 15
Wysokość opakowania [cm] 1
Techniczny numer informacyjny 96990 0574 0 1
nr EAN 4019722520068
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 285
Ciężar [kg] 0,017
Wymagana ilość 1
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 1
Techniczny numer informacyjny 96990 0573 0 1
nr EAN 4019722533761
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 405
Ciężar [kg] 0,018
Wymagana ilość 1
Długość opakowania [cm] 26
Szerokość opakowania [cm] 15
Wysokość opakowania [cm] 1
Techniczny numer informacyjny 96990 0618 0 1
nr EAN 4019722539596
Szerokość [mm] 129,1
Wysokość 1 [mm] 58,6
Wysokość 2 [mm] 58,5
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 26265
System hamulcowy TRW
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 26265 175 1 5
nr EAN 4019722549748
Szerokość [mm] 129,1
Wysokość 1 [mm] 58,6
Wysokość 2 [mm] 58,5
Grubość [mm] 17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
kierunkowa 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy TRW
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 26265 175 4 5
nr EAN 4019722554124
przygotowany dla wskaźnika zużycia
ze śrubami
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
Szerokość [mm] 129
Wysokość [mm] 59
Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
System hamulcowy TRW
z blachą ślizgową
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: