Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mitsubishi » hamulce tarczowe Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A) » klocki hamulcowe Mitsubishi LANCER VII (CS_A, CT_A)

klocki hamulcowe do MITSUBISHI LANCER VII (CS_A, CT_A)

wybierz typ samochodu MITSUBISHI LANCER VII (CS_A, CT_A):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość [mm] 131,8
Wysokość [mm] 77,2
Grubość [mm] 16,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Brembo
Oznaczenie kontrolne E1 90R-01320/150
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633040662
Numer WVA 23323
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 14
System hamulcowy Brembo
Szerokość [mm] 77
Numer WVA 21580
Wysokość [mm] 66
nr EAN 8020584055281
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 15
System hamulcowy Brembo
Szerokość [mm] 132
Numer WVA 23092
Wysokość [mm] 77
Numer WVA 23325
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
nr EAN 8020584061329
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 15
bez dodatków
Szerokość [mm] 132
Wysokość [mm] 77
Ilość wskaźników zużycia okładzin 2
System hamulcowy Brembo
Numer WVA 23325
Numer WVA 23092
Numer WVA 23092
System hamulcowy Brembo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 132
Długość 2 [mm] 132
Wysokość [mm] 77
Wysokość 2 [mm] 77
Grubość 1 [mm] 15
Grubość 2 [mm] 15
nr EAN 5012759281383
Numer WVA 21580
System hamulcowy Brembo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 77
Długość 2 [mm] 77
Wysokość [mm] 66
Wysokość 2 [mm] 66
Grubość 1 [mm] 14
Grubość 2 [mm] 14
nr EAN 5012759248317
Numer WVA 23092 23110
System hamulcowy Brembo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość [mm] 132
Długość 2 [mm] 132
Wysokość [mm] 77
Wysokość 2 [mm] 77
Grubość 1 [mm] 15
Grubość 2 [mm] 15
nr EAN 5012759416891
Grubość [mm] 14,3
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 77
Ciężar [kg] 0,961
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 66
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Brembo
Numer WVA 21580
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 10,6
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5016687308174
Grubość [mm] 15,5
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 131,8
Ciężar [kg] 2,109
Wysokość 1 [mm] 77
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Brembo
Numer WVA 23092
Numer WVA 23110
Numer WVA 23111
Długość opakowania [cm] 16,764
Szerokość opakowania [cm] 9,906
Wysokość opakowania [cm] 6,604
nr EAN 4044197382774
Szerokość [mm] 131,6
Wysokość [mm] 77,2
Grubość [mm] 15
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23092
System hamulcowy Brembo
Techniczny numer informacyjny T1555
nr EAN 4082300350913
Szerokość [mm] 76,5
Wysokość [mm] 65,5
Grubość [mm] 14,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 21580
System hamulcowy Brembo
Numer artykułu zalecanego dodatku 8DZ 355 204-361
Techniczny numer informacyjny T1386
nr EAN 4082300355000
Szerokość [mm] 131,8
Wysokość [mm] 77,3
Grubość [mm] 15
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23092
System hamulcowy Brembo
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 23092 150 0 5
nr EAN 4019722279225
Szerokość [mm] 76,7
Wysokość [mm] 65,5
Grubość [mm] 14,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 21580
System hamulcowy Brembo
Numer artykułu zalecanego dodatku 82505300
Długość opakowania [cm] 9,5
Szerokość opakowania [cm] 8,2
Wysokość opakowania [cm] 7,3
Techniczny numer informacyjny 21580 143 0 5
nr EAN 4019722261626
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy AKEBONO
Szerokość [mm] 145,2
Wysokość [mm] 54,8
Grubość [mm] 15,9
Numer WVA 23584
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez podkładki wytłumiającej
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Ciężar [kg] 1,73
nr EAN 3276423018862
Strona zabudowy Oś tylna
System hamulcowy BREMBO
Szerokość [mm] 76,8
Wysokość [mm] 65,5
Grubość [mm] 14,4
Numer WVA 21580
Numer WVA 23323
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Ciężar [kg] 0,94
nr EAN 3276423020810
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy BREMBO
Szerokość [mm] 132
Wysokość [mm] 77,3
Grubość [mm] 14,7
Numer WVA 23092
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Ciężar [kg] 2,2
nr EAN 3276423022951
Wyświetlanie od 1 do 16 (z 16 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: