Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bentley » hamulce tarczowe Bentley CONTINENTAL coupe (3W_, 393) » klocki hamulcowe Bentley CONTINENTAL coupe (3W_, 393)

klocki hamulcowe do BENTLEY CONTINENTAL coupe (3W_, 393)

wybierz typ samochodu BENTLEY CONTINENTAL coupe (3W_, 393):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 193,2
Wysokość 1 [mm] 82
Grubość 1 [mm] 20,5
System hamulcowy ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 3,47
nr EAN 8717109721096
Status produktu: na żądanie
nr EAN 4047026405002
Materiał Low-Metallic
Grubość [mm] 20,5
Szerokość [mm] 193,2
Wysokość [mm] 81,9
nr EAN 4047026405538
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 23326
Oznaczenie kontrolne E20 90R-01133/013
Długość [mm] 116,2
Grubość [mm] 17,5
Wysokość [mm] 59
nr EAN 5906295147299
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Grubość 1 [mm] 20
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Grubość 2 [mm] 21
System hamulcowy Teves
Numer WVA 23822
Szerokość [mm] 193
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 262
Numer WVA 24177
Wysokość [mm] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zamkiem
nr EAN 8020584102633
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Grubość [mm] 18
System hamulcowy Lucas
Szerokość [mm] 117
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Wysokość [mm] 59
Numer WVA 23326
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
nr EAN 8020584080122
Długość [mm] 193,1
Szerokość [mm] 81,9
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 20,7
Ciężar [kg] 3,608
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
nr EAN 4054224737248
Grubość [mm] 20
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 195
Ciężar [kg] 3,08
Wysokość 1 [mm] 74
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy ATE
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zamkiem
Numer WVA 21484
Numer WVA 21485
Długość opakowania [cm] 20,32
Szerokość opakowania [cm] 12,192
Wysokość opakowania [cm] 7,874
nr EAN 5016687113877
Grubość [mm] 17
Długość [mm] 105,5
Ciężar [kg] 1
Wysokość 1 [mm] 56
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy TRW
Numer WVA 23914
Długość opakowania [cm] 16,8
Szerokość opakowania [cm] 9,7
Wysokość opakowania [cm] 6,2
nr EAN 4060426262044
Szerokość [mm] 116,2
Wysokość [mm] 59
Grubość [mm] 17,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 23326
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 23326 177 4 4
nr EAN 4019722403392
Szerokość [mm] 193,2
Wysokość [mm] 81,9
Grubość 1 [mm] 20,4
Grubość 2 [mm] 20,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 23822
System hamulcowy Teves
Długość opakowania [cm] 20,9
Szerokość opakowania [cm] 13,4
Wysokość opakowania [cm] 8,8
Techniczny numer informacyjny 23822 204 0 5
nr EAN 4019722445491
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: