Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » hamulce tarczowe Renault 19 II (B/C53_) » klocki hamulcowe Renault 19 II (B/C53_)

klocki hamulcowe do RENAULT 19 II (B/C53_)

wybierz typ samochodu RENAULT 19 II (B/C53_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 105
Wysokość 1 [mm] 55,1
Grubość 1 [mm] 11
System hamulcowy BOSCH/BENDIX
Ograniczenia producenta BENDIX-BOSCH
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Ciężar [kg] 0,91
nr EAN 8717109041866
Szerokość 1 [mm] 100
Wysokość 1 [mm] 64,7
Grubość 1 [mm] 18
System hamulcowy LUCAS/TRW
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 220
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 1,06
nr EAN 8717109050868
Ograniczenia producenta TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 64,8
Długość [mm] 99,6
Grubość [mm] 18
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427189546
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 54,3
Długość [mm] 105
Grubość [mm] 18
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427189560
Numer WVA 20790
System hamulcowy Bendix
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 105
Długość 2 [mm] 105
Wysokość [mm] 55
Wysokość 2 [mm] 55
Grubość 1 [mm] 10
Grubość 2 [mm] 10
nr EAN 5012759305157
Numer WVA 21463
System hamulcowy TRW
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość [mm] 100
Długość 2 [mm] 100
Wysokość [mm] 65
Wysokość 2 [mm] 65
Grubość 1 [mm] 18
Grubość 2 [mm] 18
nr EAN 5012759913352
Numer WVA 20905 20906
System hamulcowy Bendix
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Długość [mm] 105
Długość 2 [mm] 105
Wysokość [mm] 54
Wysokość 2 [mm] 54
Grubość 1 [mm] 18
Grubość 2 [mm] 18
nr EAN 5012759302323
Szerokość [mm] 99,9
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21463
System hamulcowy Lucas
Techniczny numer informacyjny T5077
nr EAN 4082300362442
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 100,1
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 5907558529364
Szerokość [mm] 100,1
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21463
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 21463 182 3 4
nr EAN 4019722252068
Szerokość [mm] 100,1
Wysokość [mm] 64,8
Grubość [mm] 18,2
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 21463
System hamulcowy Lucas
Długość opakowania [cm] 12,5
Szerokość opakowania [cm] 8,1
Wysokość opakowania [cm] 8
Techniczny numer informacyjny 21463 182 1 4
nr EAN 4019722279515
Wyświetlanie od 1 do 11 (z 11 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: