Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Isuzu » układ hamulcowy Isuzu D-MAX I (TFR, TFS) » hamulce tarczowe Isuzu D-MAX I (TFR, TFS) » klocki hamulcowe Isuzu D-MAX I (TFR, TFS)

klocki hamulcowe do ISUZU D-MAX I (TFR, TFS)

wybierz typ samochodu ISUZU D-MAX I (TFR, TFS):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 167,4
Wysokość 1 [mm] 54,5
Grubość 1 [mm] 17
System hamulcowy SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 1,88
nr EAN 8717109539127
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Wysokość [mm] 42,5
Długość [mm] 109,6
Grubość [mm] 15,8
Strona zabudowy Oś tylna
nr EAN 5900427192690
Długość [mm] 127
Grubość [mm] 16,5
Ograniczenia producenta AKEBONO
Wysokość [mm] 50,8
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427187078
Długość [mm] 167,4
Grubość [mm] 17
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Wysokość [mm] 54,5
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427187108
Długość [mm] 167,4
Szerokość [mm] 54,0
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 16,2
Ciężar [kg] 1,750
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
dla numeru OE 8-98051-117-0
nr EAN 5050063942293
Szerokość [mm] 127
Numer WVA 21543
Wysokość [mm] 49
Numer WVA 21544
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 17
System hamulcowy Akebono
nr EAN 8020584055465
Numer WVA 24370
Wysokość [mm] 54
Numer WVA 24595
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm] 16
System hamulcowy Sumitomo
Szerokość [mm] 167
nr EAN 8020584059548
Numer WVA 23488
System hamulcowy Sumitomo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 139
Długość 2 [mm] 139
Wysokość [mm] 58
Wysokość 2 [mm] 58
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759099315
Numer WVA 24370 24594
System hamulcowy Sumitomo
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 167
Długość 2 [mm] 167
Wysokość [mm] 54
Wysokość 2 [mm] 54
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759415849
Grubość [mm] 15,2
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 139
Ciężar [kg] 1,7
Wysokość 1 [mm] 59
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Sumitomo
Numer WVA 23488
Długość opakowania [cm] 13,8
Szerokość opakowania [cm] 13,4
Wysokość opakowania [cm] 4,2
nr EAN 5016687325270
Grubość [mm] 16,9
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 167,2
Ciężar [kg] 1,876
Wysokość 1 [mm] 54
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sprężyną
System hamulcowy Sumitomo
Numer WVA 24370
Długość opakowania [cm] 21,2
Szerokość opakowania [cm] 12,6
Wysokość opakowania [cm] 8,2
nr EAN 4044197321179
Szerokość [mm] 167,4
Wysokość [mm] 54,3
Grubość [mm] 16,1
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Numer WVA 24370
System hamulcowy Akebono
Techniczny numer informacyjny T1695
nr EAN 4082300357608
Szerokość [mm] 127,3
Wysokość [mm] 49,3
Grubość [mm] 16,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 21543
System hamulcowy Akebono
Techniczny numer informacyjny T3003
nr EAN 4082300360653
Strona zabudowy Oś tylna
Szerokość [mm] 110
Wysokość [mm] 43
Grubość [mm] 16
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Akebono
nr EAN 5908242625454
Strona zabudowy Oś przednia
Szerokość [mm] 127,4
Wysokość [mm] 50,8
Grubość [mm] 16,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
System hamulcowy Akebono
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
nr EAN 5907558529975
Strona zabudowyOś przednia
Grubość [mm]16
Szerokość [mm]152
Wysokość [mm]60,7
Liczba wskazań zużycia [na oś]2
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowyAKEBONO
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Strona zabudowy Oś przednia
Oznaczenie kontrolne E990R-01112/1360
Długość [mm] 167,4
Wysokość [mm] 54,5
Grubość [mm] 17
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Ciężar [kg] 1,83
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z naklejaną folią
nr EAN 8427975025630
Szerokość [mm] 127,4
Wysokość [mm] 50,8
Grubość [mm] 16,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 21543
System hamulcowy Akebono
Numer artykułu zalecanego dodatku 82049500
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 21543 165 0 5
nr EAN 4019722150401
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Długość [mm] 167,4
Wysokość [mm] 54,5
Grubość [mm] 17,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R - 01107/1360
nr EAN 3322937806478
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: