Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Kia » hamulce tarczowe Kia STINGER Hatchback Van (CK) » klocki hamulcowe Kia STINGER Hatchback Van (CK)

klocki hamulcowe do KIA STINGER Hatchback Van (CK)

wybierz typ samochodu KIA STINGER Hatchback Van (CK):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 113,1
Wysokość 1 [mm] 82,5
Grubość 1 [mm] 15,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 1,97
nr EAN 8717109735215
Szerokość 1 [mm] 131,2
Wysokość 1 [mm] 91,3
Grubość 1 [mm] 17
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 2,7
nr EAN 8717109735291
cena brutto:
155.00 zł
 Kup
Strona zabudowyOś tylna
Ograniczenia producentaBREMBO
Grubość [mm]16
Szerokość [mm]113
Wysokość [mm]82
Liczba wskazań zużycia [na oś]2
Wysokość 1 [mm]82
Wysokość 2 [mm]82
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowyBrembo
Szerokość 1 [mm]113
Szerokość 2 [mm]113
Grubość 1 [mm]16
Grubość 2 [mm]16
Numer WVA22873
Liczba okładzin ciernych4
cena brutto:
152.00 zł
 Kup
Strona zabudowyOś przednia
Ograniczenia producentaBREMBO
Grubość [mm]16,5
Szerokość [mm]131
Wysokość [mm]91
Liczba wskazań zużycia [na oś]2
Wysokość 1 [mm]91
Wysokość 2 [mm]91
MateriałLow-Metallic
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyBrembo
Szerokość 1 [mm]131
Szerokość 2 [mm]131
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z podkładką wytłumiającą
Grubość 1 [mm]17
Grubość 2 [mm]17
Numer WVA22858
Liczba okładzin ciernych4
Materiał wykładziny ciernejLow-Metallic
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 22859
Szerokość [mm] 132
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ciężarkami wyrównoważającymi
Numer WVA 22860
Wysokość [mm] 92
System hamulcowy Brembo
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 22858
Grubość [mm] 17
nr EAN 8020584116500
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 22873
Grubość [mm] 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 22874
Szerokość [mm] 113
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ciężarkami wyrównoważającymi
Numer WVA 22875
Wysokość [mm] 83
System hamulcowy Brembo
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z podkładką wytłumiającą
nr EAN 8020584119211
Numer WVA 22858 22859 22860
System hamulcowy Brembo
Ograniczenia producenta BREMBO
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 131
Długość 2 [mm] 131
Wysokość [mm] 91
Wysokość 2 [mm] 91
Grubość 1 [mm] 17
Grubość 2 [mm] 17
nr EAN 5012759996621
Numer WVA 22873 22874 22875
System hamulcowy Brembo
Ograniczenia producenta BREMBO
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 113
Długość 2 [mm] 113
Wysokość [mm] 82
Wysokość 2 [mm] 82
Grubość 1 [mm] 16
Grubość 2 [mm] 16
nr EAN 5012759996638
Szerokość [mm] 131,9
Wysokość [mm] 91,5
Grubość [mm] 16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ciężarkami wyrównoważającymi
Numer WVA 22858
System hamulcowy Brembo
Długość opakowania [cm] 17,0
Szerokość opakowania [cm] 12,0
Wysokość opakowania [cm] 8,3
Techniczny numer informacyjny 22858 168 1 5
nr EAN 4019722539404
Szerokość [mm] 113,4
Wysokość [mm] 82,6
Grubość [mm] 15,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z ciężarkami wyrównoważającymi
Numer WVA 22873
System hamulcowy Brembo
Długość opakowania [cm] 17,0
Szerokość opakowania [cm] 12,0
Wysokość opakowania [cm] 8,3
Techniczny numer informacyjny 22873 158 1 5
nr EAN 4019722547508
cena brutto:
208.01 zł
 Kup
Długość [mm] 131,5
Wysokość [mm] 91,6
Grubość [mm] 16,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A0107/5029
nr EAN 3322938461812
cena brutto:
216.00 zł
 Kup
Ograniczenia producentaBREMBO
Grubość [mm]15,3
Oznaczenie kontrolneE9 90R-02A0120/5295
Szerokość [mm]113,3
Wysokość [mm]82,5
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz ciężarkami wyrównoważającymi
ze stykiem zużycia
z ciężarkami wyrównoważającymi
Grubość [mm] 16
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
Szerokość [mm] 113
Wysokość [mm] 83
Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
System hamulcowy BREMBO
Wyświetlanie od 1 do 13 (z 13 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: