Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jeep » układ hamulcowy Jeep WRANGLER IV (JL) » hamulce tarczowe Jeep WRANGLER IV (JL) » klocki hamulcowe Jeep WRANGLER IV (JL)

klocki hamulcowe do JEEP WRANGLER IV (JL)

wybierz typ samochodu JEEP WRANGLER IV (JL):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 83
Wysokość 1 [mm] 75
Grubość 1 [mm] 16
System hamulcowy CITROEN
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez zintegrowanego czujnika zużycia
Ciężar [kg] 1,08
nr EAN 8717109035933
Szerokość 1 [mm] 131
Wysokość 1 [mm] 68,8
Grubość 1 [mm] 16
System hamulcowy BOSCH/BENDIX
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 155
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 365
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Ciężar [kg] 1,59
nr EAN 8717109049794
Ograniczenia producenta CITROEN
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Długość [mm] 54
Grubość [mm] 15,3
Strona zabudowy Oś tylna
Wysokość [mm] 64,8
nr EAN 5900427193055
Szerokość [mm] 130,9
Wysokość [mm] 69,0
Grubość [mm] 16,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
System hamulcowy Bendix
Oznaczenie kontrolne E1 90R-01296/095
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633068956
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Materiał Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Numer WVA 20389
Grubość [mm] 15,5
Szerokość [mm] 83
Wysokość [mm] 75
Ograniczenia producenta Citroen
nr EAN 4047024089068
System hamulcowy Bendix
Szerokość [mm] 131
Numer WVA 21632
Wysokość [mm] 67
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Grubość [mm] 16
nr EAN 8020584056295
Grubość [mm] 17
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 131
Ciężar [kg] 1
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
Wysokość 1 [mm] 61
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
System hamulcowy Bendix
Numer WVA 21631
Długość opakowania [cm] 17
Szerokość opakowania [cm] 10,2
Wysokość opakowania [cm] 6,4
nr EAN 5016687050875
Długość [mm] 83
Szerokość [mm] 75,0
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś tylna
Grubość 1 [mm] 15,5
nr EAN 4054228500350

cena dotyczy kompletu klocków na oś pojazdu
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01024/176
Wysokość [mm] 60,5
Długość [mm] 130,9
Grubość [mm] 17
nr EAN 3322936411017
Ograniczenia producenta BENDIX
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R 01107/150
Wysokość [mm] 69
Długość [mm] 130,9
Grubość [mm] 16
nr EAN 3322936411024
Ograniczenia producenta CITROEN
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01025/186
Wysokość [mm] 64,9
Długość [mm] 54
Grubość [mm] 15,3
nr EAN 3322937138814
Ograniczenia producenta CITROEN
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Oznaczenie kontrolne E1 90R 01025/121
Wysokość [mm] 75
Długość [mm] 83
Grubość [mm] 15,5
nr EAN 3322937181827
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy BENDIX
Szerokość [mm] 131,1
Wysokość [mm] 60
Grubość [mm] 17
Numer WVA 21631
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez podkładki wytłumiającej
Oznaczenie kontrolne ECE-R90
Ciężar [kg] 1,3
nr EAN 3276423010316
Wyświetlanie od 1 do 14 (z 14 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: