Grubość [mm] | 17,9 |
Oznaczenie kontrolne | E9 90R-02A1396/3005 |
Szerokość [mm] | 155,1 |
Wysokość 1 [mm] | 64,7 |
Wysokość 2 [mm] | 59,4 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
System hamulcowy | ATE |
Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 205,0 |
Dostępne MAPP-Code | |
Dopuszcz. do mocy pojazdu [kW] | 225 |
Grubość [mm] | 17,9 |
Oznaczenie kontrolne | E9 90R-02A1248/3005 |
Szerokość [mm] | 155,1 |
Wysokość 1 [mm] | 64,7 |
Wysokość 2 [mm] | 59,4 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
System hamulcowy | ATE |
Długość złącza ostrzegawczego [mm] | 205,0 |
Dostępne MAPP-Code |
Oznaczenie kontrolne | E9 90R-02A0823/5956 |
Wysokość 1 [mm] | 64,5 |
Wysokość 2 [mm] | 59,4 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze stykiem zużycia |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez dodatków |
System hamulcowy | Continental |
Szerokość 1 [mm] | 155,4 |
Szerokość 2 [mm] | 155,3 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 | z podkładką wytłumiającą |
Grubość 1 [mm] | 18 |
Grubość 2 [mm] | 18 |
Numer WVA | 24914 |
Numer WVA | 24538 |
Materiał wykładziny ciernej | Low-Metallic |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Grubość [mm] | 16,8 |
Szerokość [mm] | 167,1 |
Wysokość [mm] | 62,5 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
Grubość [mm] | 17,5 |
Szerokość [mm] | 167,4 |
Wysokość [mm] | 62,7 |
Ciężar [kg] | 0,001 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | z akustycznym czujnikiem zużycia |
System hamulcowy | ATE |
Numer WVA | 26594 |
Długość opakowania [cm] | 20,9 |
Szerokość opakowania [cm] | 13,4 |
Wysokość opakowania [cm] | 8,8 |
Grubość [mm] | 18 |
Szerokość [mm] | 155,3 |
Ciężar [kg] | 0,001 |
Wysokość 1 [mm] | 59,4 |
Wysokość 2 [mm] | 64,7 |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | ze zintegrowanym stykiem ostrzegającym o zużyciu |
System hamulcowy | ATE |
Numer WVA | 22073 |
Długość opakowania [cm] | 20,9 |
Szerokość opakowania [cm] | 8,8 |
Wysokość opakowania [cm] | 13,4 |
Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze.
klocki hamulcowe ATE | klocki hamulcowe TRW |
klocki hamulcowe Brembo | klocki hamulcowe Japanparts |
klocki hamulcowe A.B.S. | klocki hamulcowe Kamoka |
klocki hamulcowe Meyle | klocki hamulcowe Textar |
klocki hamulcowe Hella | klocki hamulcowe Lpr |
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025