Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Jaguar » hamulce tarczowe Jaguar F-PACE (X761) » klocki hamulcowe Jaguar F-PACE (X761)

klocki hamulcowe do JAGUAR F-PACE (X761)

wybierz typ samochodu JAGUAR F-PACE (X761):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 180,1
Wysokość 1 [mm] 77,4
Grubość 1 [mm] 18,4
System hamulcowy ATE
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Ciężar [kg] 2,76
nr EAN 8717109674323
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 1110
Ciężar [kg] 0,05
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
nr EAN 8717109677379
Długość złącza ostrzegawczego [mm] 1015
Ciężar [kg] 0,05
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 1
nr EAN 8717109677386
Szerokość 1 [mm] 122,4
Wysokość 1 [mm] 56,2
Szerokość 2 [mm] 122,4
Wysokość 2 [mm] 59,7
Grubość [mm] 15,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Numer artykułu zalecanego dodatku 24.8190-0815.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 24.8190-0816.2
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0401/0262
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633440370
Szerokość [mm] 180,1
Wysokość [mm] 77,5
Grubość [mm] 18,3
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A1279/4390
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633471121
Szerokość [mm] 193,1
Wysokość [mm] 65,4
Grubość 1 [mm] 18,6
Grubość 2 [mm] 19,6
Średnica obejmy resora [mm] 57,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0617/0396
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633471718
Szerokość 1 [mm] 122,4
Wysokość 1 [mm] 56,2
Szerokość 2 [mm] 122,4
Wysokość 2 [mm] 59,7
Grubość [mm] 15,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Numer artykułu zalecanego dodatku 24.8190-0815.2
Numer artykułu zalecanego dodatku 24.8190-0816.2
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0402/0263
Dostępne MAPP-Code 
nr EAN 4006633476256
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy Teves
Grubość [mm] 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zamkiem
Szerokość [mm] 180
Numer WVA 22302
Wysokość [mm] 78
Numer WVA 22303
nr EAN 8020584103678
Wymagana ilość 1
nr EAN 5012759547977
Wymagana ilość 1
nr EAN 5012759547984
Szerokość [mm] 180,2
Wysokość [mm] 77,4
Grubość [mm] 18,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
Numer WVA 22302
Techniczny numer informacyjny T2511
nr EAN 4082300599558
Długość [mm] 1107
nr EAN 5706021160703
Długość [mm] 1013
nr EAN 5706021161120
Szerokość [mm] 180,2
Wysokość [mm] 77,4
Grubość [mm] 18,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Numer WVA 22302
System hamulcowy Teves
Długość opakowania [cm] 20,9
Szerokość opakowania [cm] 13,4
Wysokość opakowania [cm] 8,8
Techniczny numer informacyjny 22302 184 0 5
nr EAN 4019722480447
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość [mm] 1019
Ciężar [kg] 0,048
Wymagana ilość 1
Długość opakowania [cm] 26
Szerokość opakowania [cm] 15
Wysokość opakowania [cm] 1
Techniczny numer informacyjny 96990 0580 0 1
nr EAN 4019722545023
Wyświetlanie od 1 do 19 (z 19 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: