Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Isuzu » hamulce tarczowe Isuzu D-MAX II (TFR, TFS) » klocki hamulcowe Isuzu D-MAX II (TFR, TFS)

klocki hamulcowe do ISUZU D-MAX II (TFR, TFS)

wybierz typ samochodu ISUZU D-MAX II (TFR, TFS):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Szerokość 1 [mm] 152
Wysokość 1 [mm] 60,5
Grubość 1 [mm] 16
System hamulcowy AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Ciężar [kg] 2,04
nr EAN 8717109608038
Długość [mm] 151,7
Szerokość [mm] 61,1
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 15,8
Ciężar [kg] 1,770
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
dla numeru OE 8-97947-466-0
nr EAN 5050063063875
Numer WVA 25149
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Numer WVA 25150
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Numer WVA 25151
Grubość [mm] 17
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Szerokość [mm] 152
System hamulcowy Akebono
Wysokość [mm] 61
nr EAN 8020584104927
Numer WVA 25149 25150 25151
System hamulcowy Akebono
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Długość [mm] 152
Długość 2 [mm] 152
Wysokość [mm] 61
Wysokość 2 [mm] 61
Grubość 1 [mm] 17
Grubość 2 [mm] 17
nr EAN 5012759462171
Długość [mm] 151,7
Szerokość [mm] 61,1
Oznaczenie kontrolne ECE R90 Approved
Strona zabudowy Oś przednia
Grubość 1 [mm] 15,8
Ciężar [kg] 1,770
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
dla numeru OE 8-97947-466-0
nr EAN 4054224162774
Grubość [mm] 16,8
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 151,9
Ciężar [kg] 1,961
Wysokość 1 [mm] 61
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Akebono
Numer WVA 25149
Numer WVA 25150
Numer WVA 25151
Długość opakowania [cm] 20,7
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 4044197529766
Szerokość [mm] 151,8
Wysokość [mm] 60,8
Grubość [mm] 16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 25149
Techniczny numer informacyjny T2086
nr EAN 4082300475777
Szerokość 1 [mm] 152
Wysokość 1 [mm] 61
Grubość [mm] 17,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy Akebono
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowyOś przednia
Grubość [mm]16
Szerokość [mm]152
Wysokość [mm]60,7
Liczba wskazań zużycia [na oś]2
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowyAKEBONO
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z podkładką wytłumiającą
Szerokość [mm] 152
Wysokość [mm] 60,4
Grubość [mm] 15,8
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Numer WVA 25149
Długość opakowania [cm] 15,2
Szerokość opakowania [cm] 8,8
Wysokość opakowania [cm] 8,4
Techniczny numer informacyjny 25149 158 1 5
nr EAN 4019722445293
cena brutto:
299.00 zł
 Kup
Grubość [mm]16,9
Szerokość [mm]151,6
Wysokość [mm]61,1
Ciężar [kg]1,7
Styk ostrzegawczy o zużyciuz akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
System hamulcowyAkebono
Numer WVA26534
Długość opakowania [cm]17
Szerokość opakowania [cm]12
Wysokość opakowania [cm]8,3
Ograniczenia producenta AKEBONO
Długość [mm] 151,8
Wysokość [mm] 60,8
Grubość [mm] 17,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne E9 90R-02A1062/2847
nr EAN 3322938150730
Wyświetlanie od 1 do 12 (z 12 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
klocki hamulcowe

Klocki hamulcowe


Klocki hamulcowe są podstawową częścią wchodzącą w skład szeroko rozumianego układu hamulcowego. Jest to obok tarcz hamulcowych, element podlegający najbardziej ekstremalnym obciążeniom podczas pracy.

Współczesne samochody potrafią rozwijać dużo większe prędkości niż było to kilkanaście lat temu. Klocki hamulcowe muszą sprostać zadaniu zatrzymania rozpędzonego pojazdu w maksymalnie krótkim czasie. Materiały z jakich są wykonywane, są najbardziej strzeżonymi tajemnicami koncernów je produkujących. Wieloletnie doświadczenia i testy, doprowadzają do wytworzenia klocków o bardzo wysokich parametrach użytkowych. Wytrzymują one wysokie temperatury pracy, a przy tym wysoką skuteczność hamowania.

Wybierz sprawdzonego producenta klocków hamulcowych!

 
Różnorodność producentów na rynku daje praktycznie nieograniczone możliwości wyboru dla posiadacza samochodu. Możliwość wyboru nie oznacza jednak, że jedynym kryterium powinna być cena. Dużo bardziej znacząca jest znajomość marki, jej renoma i jakość użytych materiałów.

Klocki hamulcowe ATE, Textar, TRW, Hella, Bosch należą do najbardziej cenionych wśród fachowców z branży i ich użytkowników. Do wyróżniających się można zaliczyć także brandy Japanparts, Kamoka, A.B.S., Meyle oraz Lpr. Ostatni wymienieni nie są producentami na pierwszy montaż, jednak ich produkty znajdują uznanie u posiadaczy pojazdów ze względu na korzystny stosunek ceny do jakości.

Szczególną uwagę należy zwrócić przy dobieraniu klocków hamulcowych do aut grupy VW, oraz `japończykach` O ile te pierwsze wprowadziły w latach 2000 dodatkowe kody wyposażenia, możliwe do odnalezienia w książce serwisowej albo na wklejce w bagażniku auta, to te drugie różnią się zastosowanymi układami hamulcowymi w produkcjach na rynek japoński i europejski.

Czym należy kierować się przy wyborze klocków hamulcowych.

Jedno jest pewne - na klockach hamulcowych zwłaszcza na oś przednią pojazdu nie można oszczędzać. Przednie klocki hamulcowe są szczególnie obciążone pracą podczas hamowania, dlatego ważna jest ich jakość. W naszej praktyce często pojawia się pytanie Klientów "jak długo pojeżdżę na tych klockach ?" Odpowiedź jest oczywista. Nie jest ważne jak długi dystans da się przejechać samochodem pomiędzy wymianami klocków hamulcowych, a czy przejedzie się ten dystans bezpiecznie, z gwarancją wyhamowania w krytycznej sytuacji na drodze. 
 

Co wpływa na żywotność klocków hamulcowych


Czynników wpływających na długość przebiegu pomiędzy wymianą klocków hamulcowych jest wiele. Na pewno zalicza się do nich w jakim cyklu porusza się częściej samochód - mijeskim czy pozamiejskim. Ruch miejski w naturalny sposób wymusza częstsze używanie hamulców w samochodzie, a tym samym szybsze zużywanie klocków hamulcowych. Innym ważnym czynnikiem jest stan tarcz hamulcowych, na jakich będziemy używać nowo założonych klocków hamulcowych. Zużyte tarcze hamulcowe na pewno przyspieszą zużycie się także samych klocków hamulcowych, Klocki hamulcowe będą po prostu musiały się "ułożyć" przez dotarcnie do zużytych powierzchni tarcz hamulcowych. NIe wsposób nie wposmnieć tutaj także o stanie zacisków hamulcowych wpływających na żywotność klocków. Zacinający (nie cofający) się zacisk może błyskawicznie "wykończyć" klocki hamulcowe najlepszej marki. W naszej praktyce spotykaliśmy wiele takich reklamacji, spowodowanych problemami w pracy zacisku hamulcowego.
 
klocki hamulcowe ATE klocki hamulcowe TRW
klocki hamulcowe Brembo klocki hamulcowe Japanparts
klocki hamulcowe A.B.S. klocki hamulcowe Kamoka
klocki hamulcowe Meyle klocki hamulcowe Textar
klocki hamulcowe Hella klocki hamulcowe Lpr

informacje dodatkowe: