Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » sterowanie silnikiem Bmw X1 (F48) » koło pasowe Bmw X1 (F48)

koło pasowe do BMW X1 (F48)

wybierz typ samochodu BMW X1 (F48):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z funkcją Start-Stop
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
Ciężar [kg] 4,3
nr EAN 3358960734730
średnica zewnętrzna [mm] 159
Ilość żeber 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z funkcją Start-Stop
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
Parametr 6PK
nr EAN 3358960735881
Szerokość [mm] 157,0
Średnica wewnętrzna [mm] 38,0
średnica zewnętrzna [mm] 158,0
Ciężar [kg] 2,961
Parametr 6 PK
dla numeru OE 11 23 8 602 800
nr EAN 4054224749319
średnica zewnętrzna [mm] 153,00
Szerokość [mm] 75,00
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870574505
Masa [g] 3100
nr EAN 8033989631080
Szerokość [mm] 81,0
Średnica wewnętrzna [mm] 39,8
średnica zewnętrzna [mm] 153,0
Ciężar [kg] 2,952
Ilość żeber 5
Parametr 6 PK
nr EAN 4054228742927
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.