Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » paski napędowe Ford ESCORT II Turnier » koło pasowe Ford ESCORT II Turnier

koło pasowe do FORD ESCORT II Turnier

wybierz typ samochodu FORD ESCORT II Turnier:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Agregaty/rolki zawiera rolkę napinającą
Agregaty/rolki z rolka kierunkową
Długość opakowania [cm] 34
Szerokość opakowania [cm] 24
Wysokość opakowania [cm] 15
Ciężar [kg] 1,13
nr EAN 4010858588991
Długość opakowania [cm] 17,5
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Ciężar [kg] 2,85
Ilość żeber 7
nr EAN 4010858004385
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
nr EAN 3358960666055
nr EAN 8021787109238
cena brutto:
418.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 7PK
Szerokość [mm] 45,00
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 151,00
Liczba rowków 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pompą wodną
nr EAN 5414465866685
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5400608138849
Liczba pasków 1
Długość [mm] 1970
Ilość żeber 7
z rolkami 2
Urządzenia napędzane agregat napędzany: alternator
nr EAN 4250093484898
Długość 1 [mm] 1973
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870236946
Długość 1 [mm] 1685
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870517014
średnica zewnętrzna [mm] 151,50
Szerokość [mm] 47,50
Liczba rowków 7
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870571344
RENAULT MASTER III 2.3 dCi 100 FWD, OPEL MOVANO B 2.3 CDTI FWD
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 8200357347
Numer dostawcy: 1192500Q0A
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 156
Ilość żeber 7
Masa [g] 2967
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 147,5
Średnica wewnętrzna [mm] 53
Szerokość 1 [mm] 45
Szerokość 2 [mm] 30,5
nr EAN 8036092456052
Indeks: REN 8200357347
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Koło pasowe, wał korbowy
Nazwa: KOŁO PASOWE POMPY WSP. RENAULT
Opis: RENAULT MASTER III 2.3 dCi 100 FWD, OPEL MOVANO B 2.3 CDTI FWD
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 8200357347
Numer dostawcy: 8200357347
Indeks: REN 8200805671
Marka: RENAULT
Grupa towarowa TecDoc: Koło pasowe, wał korbowy
Nazwa: KOŁO PASOWE OPEL RENAULT
Opis: Movano 2,3CDTi 10- , Master III 2,3 dCi 10-
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: : 8200805671
Numer dostawcy: 8200805671
Parametry:Ilość żeber : 7
Długość [mm] 1975
Szerokość [mm] 24,92
Ilość żeber 7
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316575295929
Długość [mm] 1975
Szerokość [mm] 24,92
Ilość żeber 7
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316576688980
Długość [mm] 1687
Szerokość [mm] 24,92
Ilość żeber 7
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 316579063647
Ilość żeber 7
Liczba pasków 1
Liczba rolek kierunkowych 2
Masa [g] 1120
Długość [mm] 1975
nr EAN 3413521513268
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Liczba rowków 7
Ilość żeber 6
Parametr 7
Ciężar [kg] 3,069
nr EAN 4046001878794
Movano 2,3CDTi 10- , Master III 2,3 dCi 10-
Ilość żeber : 7
Ilość sprzedażna = 1
Ilość w opakowaniu = 1
Zamiennik: 8200805671
Numer dostawcy: 8200805671
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koła pasowe


Koło pasowe odpowiada za napędzanie alternatora, wspomaga pracę kompresora klimatyzacji i układu kierowniczego. Jest ono ważnym i niezbędnym elementem wyposażenia każdego pojazdu. Jego konstrukcja opiera się na dwóch składowych, które połączone są ze sobą gumą sprężynowo-tłumiącą. Wraz z rozwojem technologii i zmian w konstrukcjach na przestrzeni ostatnich lat również koła pasowe zostały udoskonalone pod względem budowy. W najnowszych rozwiązaniach stosuje się koła pasowe z tłumikiem drgań TVD. 

Nowe rozwiązania sprzyjają tłumieniu drgań, występującym w pracującym silniku. Aktualnie montuje się dwa rodzaje kół pasowychotwarte i zamknięte. Otwarte koło pasowe jest charakterystyczne dla silników benzynowych, z kolei zamknięte dla jednostek wysokosprężynowych.
 

Co powoduje, że koła pasowe ulegają zużyciu, co jest ich największym zagrożeniem?


Mogą zostać niewłaściwie zamontowane lub eksploatowane. Na ich sprawność wpływ ma przedostająca się wody lub piasku, a także pyłu. Nierzadko też powodem usterki związanej z kołem pasowym jest modyfikacja układu poprzez zmianę długości paska. Zagrożeniem dla układu jest też odpalanie silnika z kołem pasowym bez obciążenia. Koła pasowe nie mogą być też montowane z wykorzystaniem starych śrub. Montaż odbywa się przy pomocy jednej śruby centralnej lub kilku na odpowiednim promieniu wewnętrznej powierzchni.
 

Kiedy wymienić koło pasowe w samochodzie?


Podobnie jak inne elementy pojazdu, które zużywają się na skutek eksploatacji,  koła pasowe powinny być regularnie kontrolowane. Zaleca się sprawdzanie ich sprawdzani po przejechaniu ok. 60 tys. km, a także za każdym razem, kiedy wymieniamy pasek wielorowkowy. Żywotność koła warunkuje też zbyt duży lub zbyt niski moment, z którym jest ono odkręcane. 

Ważna jest nie tylko wymiana koła pasowego w samochodzie w przypadku jego zużycia, ale też jego prawidłowy montaż z wykorzystaniem tylko nowych śrub i zachowaniem odpowiednich warunków higieny pracy.