Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » silnik Ford TAUNUS 17M II Turnier » sterowanie silnikiem Ford TAUNUS 17M II Turnier » koło pasowe Ford TAUNUS 17M II Turnier

koło pasowe do FORD TAUNUS 17M II Turnier

wybierz typ samochodu FORD TAUNUS 17M II Turnier:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
1,176.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 7PK
Szerokość [mm] 76,50
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 166,80
Liczba rowków 7
Szerokość [mm] 76,4
Średnica wewnętrzna [mm] 40,0
średnica zewnętrzna [mm] 196,5
Ciężar [kg] 5,464
Parametr 6 PK
dla numeru OE 11 23 7 800 385
nr EAN 4054224746646
Szerokość [mm] 76,4
Średnica wewnętrzna [mm] 40,0
średnica zewnętrzna [mm] 196,5
Ciężar [kg] 5,624
Parametr 6PK
nr EAN 4054224751893
Grubość [mm] 73,0
średnica zewnętrzna [mm] 170,0
średnica zewnętrzna [mm] 192,0
Materiał Guma / metal
Ilość otworów 4
Ciężar [kg] 7,0
Ilość żeber 8
Parametr 4PK + 6PK
nr EAN 5901619509418
Parametr 4PK
Ilość żeber 3
Ilość żeber 5
Wysokość [mm] 72,4
Średnica [mm] 192
Parametr 6PK
Ø koła pasowego [mm] 166,8
Ciężar [kg] 6,96
nr EAN 4046001390661
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.