Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Ford » sterowanie silnikiem Ford FOCUS I Furgon/kombi (DNW) » koło pasowe Ford FOCUS I Furgon/kombi (DNW)

koło pasowe do FORD FOCUS I Furgon/kombi (DNW)

wybierz typ samochodu FORD FOCUS I Furgon/kombi (DNW):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
230.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 152
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465732
Szerokość [mm] 27,0
Grubość [mm] 60,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,5
średnica zewnętrzna [mm] 155,0
średnica zewnętrzna [mm] 30,0
Ciężar [kg] 2,580
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
dla numeru OE 1 151 392
nr EAN 4027816348252
Grubość [mm] 28,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 146,0
Ciężar [kg] 1,730
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 1 711 500
nr EAN 4027816348467
Szerokość [mm] 27,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,5
średnica zewnętrzna [mm] 155,0
Ciężar [kg] 2,710
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
dla numeru OE 1 151 392 S1
nr EAN 4027816348269
Szerokość [mm] 28,5
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 146,0
Ciężar [kg] 1,860
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 1 339 469 S1
nr EAN 4027816348474
średnica zewnętrzna [mm] 139,50
Szerokość [mm] 49,00
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870552787
średnica zewnętrzna [mm] 141,00
Szerokość [mm] 60,00
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870571368
Szerokość [mm] 27,0
Grubość [mm] 60,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,5
średnica zewnętrzna [mm] 155,0
średnica zewnętrzna [mm] 30,0
Ciężar [kg] 2,580
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
nr EAN 4044688348258
Wyświetlanie od 1 do 8 (z 8 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.