Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » sterowanie silnikiem Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_) » koło pasowe Renault SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_)

koło pasowe do RENAULT SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_)

wybierz typ samochodu RENAULT SCÉNIC I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (JA0/1_, FA0_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ø koła pasowego [mm] 136,0
Wysokość 1 [mm] 30,0
Ciężar [kg] 1,7
nr EAN 8021787005219
Grubość [mm] 28,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,5
średnica zewnętrzna [mm] 132,0
Ciężar [kg] 1,610
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 4027816249344
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 136
Średnica wewnętrzna [mm] 12
Szerokość [mm] 33
nr EAN 5414465419447
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 132
Średnica wewnętrzna [mm] 12,6
Średnica wewnętrzna [mm] 33
nr EAN 8435398500252
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 12,6
średnica zewnętrzna [mm] 132
Średnica wewnętrzna [mm] 33
nr EAN 8435398500009
Ciężar netto [g] 3330
nr EAN 5902048010582
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.