02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Nissan » silnik Nissan MICRA II (K11) » sterowanie silnikiem Nissan MICRA II (K11) » koło pasowe Nissan MICRA II (K11)

koło pasowe do NISSAN MICRA II (K11)

wybierz typ samochodu NISSAN MICRA II (K11):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
średnica zewnętrzna [mm] 156,95
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z funkcją Start-Stop
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez funkcji Start-Stop
nr EAN 3358960735904
cena brutto:
598.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 153
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465817
Szerokość [mm] 57,5
Średnica wewnętrzna [mm] 38,9
średnica zewnętrzna [mm] 157,0
Ciężar [kg] 2,549
Parametr 6PK
nr EAN 4054224751886
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 156
Średnica wewnętrzna [mm] 40
Szerokość [mm] 57,5
Ilość żeber 2 0
nr EAN 5400608258998
średnica zewnętrzna [mm] 150
Szerokość [mm] 41,5
Liczba rowków 5
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870572921
Masa [g] 2699
nr EAN 8033989631073
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
inne części z kategorii koło pasowe pasujące do NISSAN MICRA II (K11)
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.