Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Alfa Romeo » sterowanie silnikiem Alfa Romeo BRERA (939_) » koło pasowe Alfa Romeo BRERA (939_)

koło pasowe do ALFA ROMEO BRERA (939_)

wybierz typ samochodu ALFA ROMEO BRERA (939_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ilość żeber 5
Ciężar [kg] 3,710
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 6PK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
nr EAN 3358960430199
cena brutto:
319.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 185
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465596
Grubość [mm] 35,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,5
średnica zewnętrzna [mm] 185,0
Ciężar [kg] 3,720
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
dla numeru OE 55217328
nr EAN 4027816278238
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 30,5
średnica zewnętrzna [mm] 181
nr EAN 8435398500221
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 184,7
Ilość żeber 5
Masa [g] 4098
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 166
Średnica wewnętrzna [mm] 30,5
Szerokość 1 [mm] 33,4
Szerokość 2 [mm] 27,6
nr EAN 8033989015309
Wersja Nuova versione
Masa [g] 4417
nr EAN 8041698512118
Grubość [mm] 35,0
Średnica wewnętrzna [mm] 30,5
średnica zewnętrzna [mm] 185,0
Ciężar [kg] 3,720
Ilość żeber 5
Parametr 6PK
nr EAN 4044688278234
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.