Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Renault » sterowanie silnikiem Renault MASTER III Furgon (FV) » koło pasowe Renault MASTER III Furgon (FV)

koło pasowe do RENAULT MASTER III Furgon (FV)

wybierz typ samochodu RENAULT MASTER III Furgon (FV):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość opakowania [cm] 17,5
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Ciężar [kg] 2,85
Ilość żeber 7
nr EAN 4010858004385
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
nr EAN 3358960666055
cena brutto:
418.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 7PK
Szerokość [mm] 45,00
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 151,00
Liczba rowków 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5400608138849
Ilość żeber 7
Średnica wewnętrzna [mm] 38
średnica zewnętrzna [mm] 151
średnica zewnętrzna [mm] 151,50
Szerokość [mm] 47,50
Liczba rowków 7
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870571344
Ilość żeber 6
Parametr 7
Ciężar [kg] 3,069
nr EAN 4046001878794
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.