Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
Grubość [mm] | 1,5 |
Materiał | Miedź |
Kształt | Wersja A |
DIN / ISO | 7603 |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
Rok prod. do | 199707 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
Rok prod. do | 199607 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 16413 |
Rok prod. od | 199704 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
Grubość [mm] | 1,5 |
nr EAN | 8427769032233 |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Grubość [mm] | 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
DIN / ISO | 7603 A/CU |
Materiał | Miedź |
Ciężar [kg] | 0,001 |
dla numeru OE | 007603 014106 |
nr EAN | 5050063158120 |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Długość [mm] | 23,8 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,4 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Jakość/Klasa | 5.8 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,32 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
nr EAN | 5050063229615 |
Numer podwozia od | 8D-X-260 001- |
Długość [mm] | 29,5 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,50 x 22 |
Rozmiar klucza | 19 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
nr EAN | 3358962201254 |
Numer podwozia do | -8D-X-260 000 |
Długość [mm] | 16 |
Wymiar gwintu | M 14 x 1,50 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
nr EAN | 3358962201247 |
Numer podwozia do | -8D-X-260 000 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
Materiał | Miedź |
Grubość [mm] | 1,5 |
Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
nr EAN | 3358960331458 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
Grubość [mm] | 1,5 |
Materiał | Miedź |
Kształt | Wersja A |
DIN / ISO | 7603 |
alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
Wymiar gwintu | M 14x1,5x16 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Rozmiar klucza | 19 mm |
alternatywny zestaw naprawczy | 878.070 |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Grubość [mm] | 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
DIN / ISO | 7603 A/CU |
Materiał | Miedź |
Ciężar [kg] | 0,002 |
dla numeru OE | 007603 014106 |
nr EAN | 4027816072157 |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Długość [mm] | 23,8 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,4 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Jakość/Klasa | 5.8 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,033 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | N 902 889 01 S1 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816122814 |
TECDOC-Nr silnika | 16413 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Numer podwozia do | 8D-X-260 000 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
Długość [mm] | 23,8 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Jakość/Klasa | 5.8 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | fosforanowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
dla numeru OE | N 902 889 01 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
nr EAN | 4027816032724 |
TECDOC-Nr silnika | 16413 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Numer podwozia od | 8D-X-260 001 |
Długość [mm] | 29,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Długość gwintu [mm] | 17,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
Ciężar [kg] | 0,04 |
dla numeru OE | N 908 132 02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816153740 |
TECDOC-Nr silnika | 16413 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Numer podwozia od | 8D-X-260 001 |
Wymagana ilość | 1 |
Długość [mm] | 29,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 22 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
dla numeru OE | N 908 132 02 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4027816488712 |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Materiał | Miedź |
Grubość [mm] | 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
Kształt | Wersja A |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Grubość [mm] | 1,5 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
DIN / ISO | 7603 A/CU |
Materiał | Miedź |
Ciężar [kg] | 0,002 |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4044688072153 |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Długość [mm] | 23,8 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 14,4 |
średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Jakość/Klasa | 5.8 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | ocynkowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,033 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4044688635952 |
TECDOC-Nr silnika | 16413 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Numer podwozia do | 8D-X-260 000 |
--------------- | |
TECDOC-Nr silnika | 214 |
Długość [mm] | 23,8 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Jakość/Klasa | 5.8 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Materiał | Stal |
Powierzchnia | fosforanowany |
Długość śruby pod główką [mm] | 16 |
Ciężar [kg] | 0,031 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez pierścienia uszczelniającego |
uwzględnić informację serwisową | |
nr EAN | 4044688032720 |
TECDOC-Nr silnika | 16413 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Numer podwozia od | 8D-X-260 001 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Długość [mm] | 29,5 |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
Powierzchnia | pokrycie cynkowo-niklowe |
Wersja śruby/nakrętki | z podkładką mocowaną |
Długość gwintu [mm] | 22 |
Wymagana ilość | 1 |
Materiał | Stal |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
dla numeru OE | N 908 132 02 |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Ciężar [kg] | 0,0637 |
nr EAN | 4046001489303 |
TECDOC-Nr silnika | 16413 |
TECDOC-Nr silnika | 10814 |
Numer podwozia od | 8D-X-260 001 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Wymagana ilość | 1 |
Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt wewnętrzny |
Skok gwintu [mm] | 1,5 |
dla numeru OE | N 016 027 6 |
Strona zabudowy | po stronie silnika |
Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
Wersja śruby/nakrętki | Łeb płaski |
Materiał | Stal |
Długość gwintu [mm] | 12 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
Ciężar [kg] | 0,018 |
nr EAN | 4046001642944 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI.
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Audi A4 B5 (8D2) 1.9 TDI produkowanego od 1995.01 do roku 2000.11
Jeżeli twoje Audi dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak sprzęgło, układ hamulcowy, amortyzatory
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Audi A4 B5 (8D2) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Audi z rocznika od 1995.01 do roku 2000.11, i mocy silnika 90 KM
.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025