
| Numer silnika do | 20R22448 |
| Numer silnika do | 02MF6389 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |


| TECDOC-Nr silnika | 2733 |
| --------------- | |
| TECDOC-Nr silnika | 14920 |
| Rok prod. od | 200001 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 8427769032233 |

| TECDOC-Nr silnika | 2733 |
| Materiał miski olejowej | Stal |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| DIN / ISO | 7603 A/CU |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,001 |
| dla numeru OE | 007603 014106 |
| nr EAN | 5050063158120 |

| Numer silnika do | 20R22448 |
| Numer silnika do | 02MF6389 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |

| Numer silnika od | 20R22449 |
| Numer silnika od | 02MF6390 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 18 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 22 |
| Grubość [mm] | 2 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Kształt | Oring |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |

| Numer silnika od | 20R22449 |
| Numer silnika od | 02MF6390 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| Wymiar gwintu | M 14x1,5x13,5 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |



| TECDOC-Nr silnika | 2733 |
| Materiał miski olejowej | Stal |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| DIN / ISO | 7603 A/CU |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,002 |
| dla numeru OE | 007603 014106 |
| nr EAN | 4027816072157 |

| TECDOC-Nr silnika | 14920 |
| Długość [mm] | 13 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 8 |
| Rozmiar klucza | TX 40 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Materiał | Stal |
| Długość śruby pod główką [mm] | 10 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 06 52 315 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816045724 |

| TECDOC-Nr silnika | 14920 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Długość [mm] | 13 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | TX 40 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 06 52 315 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816488767 |

| TECDOC-Nr silnika | 14920 |
| Wymagana ilość | 5 |
| Długość [mm] | 13 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | TX 40 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Materiał | Stal |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| dla numeru OE | 06 52 315 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4054224097175 |

| TECDOC-Nr silnika | 2733 |
| Materiał | Miedź |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Kształt | Wersja A |

| TECDOC-Nr silnika | 2733 |
| Materiał miski olejowej | Stal |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 14,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20,0 |
| DIN / ISO | 7603 A/CU |
| Materiał | Miedź |
| Ciężar [kg] | 0,002 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688072153 |

| TECDOC-Nr silnika | 14920 |
| Długość [mm] | 13 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 25,0 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Długość gwintu [mm] | 8 |
| Rozmiar klucza | TX 40 |
| Kształt łba śruby / nakrętki | wewnętrzny Torx |
| Materiał | Stal |
| Długość śruby pod główką [mm] | 10 |
| Ciężar [kg] | 0,022 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688045720 |

| kod | L95/X1.4XE |
| Wymiar gwintu | M 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Długość [mm] | 18 |

| Kod silnika | X14XE |
| Ciężar [kg] | 0,026 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
| Materiał | Stal |
| Kształt łba śruby / nakrętki | Sześciokąt zewnętrzny |
| Skok gwintu [mm] | 1,5 |
| Wymiar gwintu | M14 x 1,5 |
| Powierzchnia | ocynkowany |
| Strona zabudowy | po stronie silnika |
| Długość [mm] | 18 |
| Wymagana ilość | 1 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Długość gwintu [mm] | 12 |
| nr EAN | 4046001489235 |
Przeglądasz części samochodowe z kategorii korek spustowy do Opel ASTRA G liftback (T98) 1.4 16V (F08, F48).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Opel ASTRA G liftback (T98) 1.4 16V (F08, F48) produkowanego od 1998.02 do roku 2005.01
Jeżeli twój Opel dysponuje silnikiem o mocy 90 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak świeca zapłonowa, filtr oleju, wahacze
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii korek spustowy do Opel ASTRA G liftback (T98)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na korek spustowy do Opel ASTRA G liftback (T98) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Opel z rocznika od 1998.02 do roku 2005.01, i mocy silnika 90 KM
.
Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025