Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 |
Długość [mm] | 96 |
nr EAN | 8717109339598 |
Strona zabudowy | z przodu |
Wymiar gwintu | FM16X1.5 RHT |
Wymiar stożka [mm] | 13,5 |
Długość [mm] | 96 |
nr EAN | 8717109339604 |
parzyste numery artykułów | ADV188708 |
Długość [mm] | 120 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,44 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
dla numeru OE | 1K0 423 811 J |
nr EAN | 5050063036008 |
parzyste numery artykułów | ADV188707 |
Długość [mm] | 115 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,44 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
dla numeru OE | 1K0 423 812 J |
nr EAN | 5050063036374 |
Długość [mm] | 120 |
Szerokość [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 80 |
nr EAN | 5012759349977 |
Długość [mm] | 120 |
Szerokość [mm] | 40 |
Wysokość [mm] | 80 |
nr EAN | 5012759349984 |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 115 |
Szerokość [mm] | 45 |
Wysokość [mm] | 83 |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
Wymiar stożka [mm] | 14,7 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
sparowany numer artykułu | TA3857 |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 115 |
Szerokość [mm] | 45 |
Wysokość [mm] | 83 |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
Wymiar stożka [mm] | 14,7 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
sparowany numer artykułu | TA3856 |
Wymiar stożka [mm] | 13,4 |
Wymiar gwintu | M16X1,5 |
parzyste numery artykułów | 840 1156 10 |
nr EAN | 4014870429911 |
Wymiar stożka [mm] | 13,4 |
Wymiar gwintu | M16X1,5 |
parzyste numery artykułów | 840 1155 10 |
nr EAN | 4014870429928 |
parzyste numery artykułów | 26097 |
Długość [mm] | 95 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,400 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
dla numeru OE | 1K0 423 811 J |
nr EAN | 4027816260967 |
parzyste numery artykułów | 26096 |
Długość [mm] | 95 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,400 |
dla numeru OE | 1K0 423 812 J |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4027816260974 |
oś przednia, z lewej | |
oś przednia, z prawej | |
Długość [mm] | 310 |
Ciężar [kg] | 0,686 |
Rozmiar klucza | 38 |
Średnica zewnętrzna [mm] | 40 |
z przeciwnakrętką | |
Wymiar gwintu zewnętrznego | M16 x 1,5 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
parzyste numery artykułów | 35280 01 |
nr EAN | 4047437371330 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z prawej |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M12x1,5 |
parzyste numery artykułów | 35279 01 |
nr EAN | 4047437371354 |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z lewej |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
sparowany numer artykułu | 43588 01 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Strona zabudowy | os przednia, z prawej |
Długość [mm] | 94 |
wymagana liczba | 1 |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
sparowany numer artykułu | 116 020 0059/HD |
zalecana wymiana parami |
Strona zabudowy | Oś przednia, z lewej |
Długość [mm] | 94 |
wymagana liczba | 1 |
Wersja wzmocniona | |
Rozmiar gwintu 1 | M12x1,5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1,5 |
sparowany numer artykułu | 116 020 0060/HD |
zalecana wymiana parami |
Długość [mm] | 331 |
Średnica 1 [mm] | 16,6 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Rodzaj połączenia | Pojemnik |
Rozmiar gwintu 1 | M16x1.5 |
Rozmiar gwintu 2 | M16x1.5 |
parzyste numery artykułów | 5034782 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 16x1,5 |
nr EAN | 5703858788612 |
parzyste numery artykułów | 5034781 |
Rodzaj gwintu | z bieżnikiem prawostronnym |
Wymiar gwintu | 16x1,5 |
nr EAN | 5703858788629 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Zbieżność stożka | 1/5 |
Długość [mm] | 93 |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 13,2 |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R |
parzyste numery artykułów | 63735 |
nr EAN | 5413978265893 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Zbieżność stożka | 1/5 |
Długość [mm] | 93 |
Wymiar gwintu | FM16X1,5R |
Wymiar stożka [mm] | 13,2 |
Rozmiar gwintu 1 | MM12X1,5R |
parzyste numery artykułów | 63734 |
nr EAN | 5413978265909 |
parzyste numery artykułów | 32 92 6097 |
Długość [mm] | 95 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Ciężar [kg] | 0,400 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4044688538437 |
parzyste numery artykułów | 32 92 6096 |
Długość [mm] | 95 |
Gwint wewnętrzny [mm] | M16 x 1,5 |
Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ciężar [kg] | 0,400 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką |
nr EAN | 4044688538444 |
Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.
Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025