Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Audi » układ kierowniczy Audi A3 Sportback (8YA, 8YF) » końcówki drążków kierowniczych Audi A3 Sportback (8YA, 8YF)

końcówki drążków kierowniczych do AUDI A3 Sportback (8YA, 8YF)

wybierz typ samochodu AUDI A3 Sportback (8YA, 8YF):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,5
Długość [mm] 96
nr EAN 8717109339598
Strona zabudowy z przodu
Wymiar gwintu FM16X1.5 RHT
Wymiar stożka [mm] 13,5
Długość [mm] 96
nr EAN 8717109339604
parzyste numery artykułów ADV188708
Długość [mm] 120
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,44
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 1K0 423 811 J
nr EAN 5050063036008
parzyste numery artykułów ADV188707
Długość [mm] 115
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M14 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,44
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 1K0 423 812 J
nr EAN 5050063036374
Długość [mm] 120
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 80
nr EAN 5012759349977
Długość [mm] 120
Szerokość [mm] 40
Wysokość [mm] 80
nr EAN 5012759349984
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]115
Szerokość [mm]45
Wysokość [mm]83
Wymiar gwintuM16 x 1,5
Wymiar stożka [mm]14,7
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
sparowany numer artykułuTA3857
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]115
Szerokość [mm]45
Wysokość [mm]83
Wymiar gwintuM16 x 1,5
Wymiar stożka [mm]14,7
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
sparowany numer artykułuTA3856
Wymiar stożka [mm] 13,4
Wymiar gwintu M16X1,5
parzyste numery artykułów 840 1156 10
nr EAN 4014870429911
Wymiar stożka [mm] 13,4
Wymiar gwintu M16X1,5
parzyste numery artykułów 840 1155 10
nr EAN 4014870429928
parzyste numery artykułów 26097
Długość [mm] 95
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
dla numeru OE 1K0 423 811 J
nr EAN 4027816260967
parzyste numery artykułów 26096
Długość [mm] 95
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,400
dla numeru OE 1K0 423 812 J
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4027816260974
oś przednia, z lewej
oś przednia, z prawej
Długość [mm] 310
Ciężar [kg] 0,686
Rozmiar klucza 38
Średnica zewnętrzna [mm] 40
z przeciwnakrętką
Wymiar gwintu zewnętrznego M16 x 1,5
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,5
parzyste numery artykułów 35280 01
nr EAN 4047437371330
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z prawej
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M12x1,5
parzyste numery artykułów 35279 01
nr EAN 4047437371354
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
sparowany numer artykułu43588 01
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Długość [mm]94
wymagana liczba1
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
sparowany numer artykułu116 020 0059/HD
zalecana wymiana parami
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Długość [mm]94
wymagana liczba1
Wersja wzmocniona
Rozmiar gwintu 1M12x1,5
Rozmiar gwintu 2M16x1,5
sparowany numer artykułu116 020 0060/HD
zalecana wymiana parami
Długość [mm]331
Średnica 1 [mm]16,6
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rodzaj połączeniaPojemnik
Rozmiar gwintu 1M16x1.5
Rozmiar gwintu 2M16x1.5
parzyste numery artykułów 5034782
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 16x1,5
nr EAN 5703858788612
parzyste numery artykułów 5034781
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintu 16x1,5
nr EAN 5703858788629
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 93
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,2
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,5R
parzyste numery artykułów 63735
nr EAN 5413978265893
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Zbieżność stożka 1/5
Długość [mm] 93
Wymiar gwintu FM16X1,5R
Wymiar stożka [mm] 13,2
Rozmiar gwintu 1 MM12X1,5R
parzyste numery artykułów 63734
nr EAN 5413978265909
parzyste numery artykułów 32 92 6097
Długość [mm] 95
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Ciężar [kg] 0,400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688538437
parzyste numery artykułów 32 92 6096
Długość [mm] 95
Gwint wewnętrzny [mm] M16 x 1,5
Gwint zewn. [mm] M12 x 1,5
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Ciężar [kg] 0,400
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nakrętką
nr EAN 4044688538444
Wyświetlanie od 1 do 25 (z 25 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
końcówki drążków kierowniczych

Końcówka drążka kierowniczego

 

Końcówka drążka jest elementem układu kierowniczego. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą koła, przenosząc ruchy wychyleniowe z przekładni kierowniczej na koła pojazdu, umożliwiając tym samym skręcanie samochodem. W zależności od rozwiązania konstrukcji układu kierowniczego, mogą występować końcówki zewnętrzne i wewnętrzne lub tylko zewnętrzne. Końcówki kierownicze mogą też się różnić ze względu na stronę montażu w samochodzie, wystąpi wówczas końcówka lewa i końcówka prawa. Oprócz tego gwin na połączeniu końcówki drążka z drążkiem kierowniczym może być wewnętrzny lub zewnętrzny, jest to dodatkowy opis chararkteryzujący daną końcówkę występujący często z informacją o wymiarze i rodzaju gwintu. W opisie końcówek drążka może też występować adnotacja o jej zastosowaniu do samochodu z układem wspomagania lub bez układu wspomagania.

Jak często wymienia się końcówki drążka


Końcówka drążka jest dosyć wrażliwym elementem układu kierowniczego, ze względu na to, że przenosi obciążenia powstałe na styku koła i nierówności drogi. Źle wpływające na żywotość końcówki drążka są zwłaszcza siły boczne, postające przy wszelkich uderzeniach w boczną powierzchnię koła. W poddanej takim siłom koncówce drążka może z biegiem czasu powstawać luz, który wyklucza dalsze jej użytkowanie. Luzy układu kierowniczego, w tym końcówek drążka, podlegają badaniom jako jedne z pierwszych podczas okresowego przeglądu technicznego pojazdu. Wymiana uszkodzonej końcówki drążka wiąże się z ustawieniem geometrii układu kierowniczego, co generuje dodatkowe koszty, dlatego dobrze jest zaopatrzyć się podczas wymiany w końcówki drążka markowych producentów, gwarantujących odpowiednią jakość i trwałość.