Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi Canter (FB7, FB8, FE7, FE8) VII 3C11 (2006-???) 110km » 63734 sidem
wybrany samochód: 
Mitsubishi Canter (fb7, Fb8, Fe7, Fe8) Vii 3c11 (2006-???) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63734 SIDEM

63734 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SIDEM
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

63734

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Zbieżność stożka1/5
Długość [mm]93
Wymiar gwintuFM16X1,5R
Wymiar stożka [mm]13,2
Rozmiar gwintu 1MM12X1,5R
parzyste numery artykułów63735
nr EAN5413978265893

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63734 SIDEM

numery OEM:
AUDI      1K0 423 811 J
AUDI      1K0 423 811 J S2
AUDI      1K0 423 811 K
AUDI      5WA 423 811 B
AUDI      5WA 423 811 D
AUDI      5WA 423 811 E
SEAT      1K0 423 811 J
SEAT      1K0 423 811 J S2
SEAT      1K0 423 811 K
SEAT      5WA 423 811 B
SEAT      5WA 423 811 E
SKODA      1K0 423 811 J
SKODA      1K0 423 811 J S2
SKODA      1K0 423 811 K
SKODA      5WA 423 811 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 J
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 J S2
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 K
VOLKSWAGEN      5WA 423 811 B
VOLKSWAGEN      5WA 423 811 D
VOLKSWAGEN      5WA 423 811 E
zamienniki:
43-0911
brak
KAGER

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63734 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 63734 SIDEM:

Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.
Michał, Gorzów Wielkopolski
2021-10-25
 5/5
Wygląda na trwały, czas pokaże.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.