Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » JTE1054 trw

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1054 TRW

JTE1054 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE1054
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1054
57.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE1054

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 94
Gwint wewnętrzny [mm] M16x1,5
Wymiar gwintu M12x1,5
parzyste numery artykułów JTE1055
nr EAN 3322937429219

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1054 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, CUPRA ATECA, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON ST/KOMBI 1.0-Electric 02.03-

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1054 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1054 producenta TRW

VOLKSWAGEN

1K0423803C, 1K0423811C, 1K0423811D, 1K0423811H, 1K0423811K, 1K1423070AX, 1K2423051AD, 1K2423051M, 3C0423811C

SEAT

1K0423803C, 1K0423811C, 1K0423811D, 1K0423811K, 1K1423070AX, 1K2423051AD, 1K2423051M, 3C0423811C

SKODA

1K0423803C, 1K0423811C, 1K0423811D, 1K0423811H, 1K0423811K, 1K1423070AX, 1K2423051AD, 1K2423051M, 3C0423811C

AUDI

1K0423803C, 1K0423811C, 1K0423811K, 1K1423070AX, 1K2423051AD, 1K2423051M, 3C0423811C

numery OEM:
AUDI      1K0 423 803 C
AUDI      1K0 423 811 C
AUDI      1K0 423 811 K
AUDI      1K1 423 070 AX
AUDI      1K2 423 051 AD
AUDI      1K2 423 051 M
AUDI      3C0 423 811 C
SEAT      1K0 423 803 C
SEAT      1K0 423 811 C
SEAT      1K0 423 811 D
SEAT      1K0 423 811 K
SEAT      1K1 423 070 AX
SEAT      1K2 423 051 AD
SEAT      1K2 423 051 M
SEAT      3C0 423 811 C
SKODA      1K0 423 803 C
SKODA      1K0 423 811 C
SKODA      1K0 423 811 D
SKODA      1K0 423 811 H
SKODA      1K0 423 811 K
SKODA      1K1 423 070 AX
SKODA      1K2 423 051 AD
SKODA      1K2 423 051 M
SKODA      3C0 423 811 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 803 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 C
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 D
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 H
VOLKSWAGEN      1K0 423 811 K
VOLKSWAGEN      1K1 423 070 AX
VOLKSWAGEN      1K2 423 051 AD
VOLKSWAGEN      1K2 423 051 M
VOLKSWAGEN      3C0 423 811 C
SVW      1K0 423 811 K

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1054 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE1054 TRW:

Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
Dobra jakość, pasuje :)
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.