Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Mitsubishi SIGMA (F2_A, F1_A) 3.0 V6 (F17A) (1990.12-1996.07) 205km » JTE161 trw
wybrany samochód: 
Mitsubishi Sigma (f2_a, F1_a) 3.0 V6 (f17a) (1990.12-1996.07) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161 TRW

JTE161 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE161
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161
JTE161
trw JTE161 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161 trw
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161 trw
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE161

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Długość [mm]94
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Wymiar gwintuM10x1.25
Gwint zewn. [mm]M14x1,5
nr EAN3322937908431

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15, C15/MINIVAN, C4, C4 I, LNA, VISA, XM, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK 0.6-Electric 04.63-12.15
numery OEM:
CITROËN      16 073 161 80
CITROËN      3817 09
CITROËN      3817 10
CITROËN      3817 18
CITROËN      3817 50
CITROËN      94 710 009 65
CITROËN      94 710 034 65
CITROËN      94 710 039 65
CITROËN      95 493 208
CITROËN      95 590 802
PEUGEOT      16 073 161 80
PEUGEOT      3717 50
PEUGEOT      3817 09
PEUGEOT      3817 10
PEUGEOT      3817 18
PEUGEOT      3817 50
PEUGEOT      3817 52
PEUGEOT      94 710 009 65
TALBOT      3817 09
TALBOT      3817 18
TALBOT      3817 50
TALBOT      94 038 173 89
DONGFENG CITROEN      381750

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE161 TRW:

Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz,
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.