Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Infiniti G coupe 37 (2010.09-???) 320km » JTE457 trw
wybrany samochód: 
Infiniti G Coupe 37 (2010.09-???) 320km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE457 TRW

JTE457 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TRW
trw JTE457
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE457
JTE457
trw JTE457 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (36 ocen)
numer części:

JTE457

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Długość [mm]94
Rodzaj gwintuz bieżnikiem prawostronnym
Rozmiar gwintu 1M14x1,5
Rozmiar gwintu 2M12x1,5
Wymiar stożka [mm]16
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz lewej
Strona zabudowyzewnętrzny
parzyste numery artykułówJTE458
nr EAN3322937907250

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE457 TRW

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A3, FORD FOCUS I, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-3.2 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 422 811 B
AUDI      1J0 422 811 D
FORD      1061725
FORD      1061726
FORD      1061727
FORD      1064075
FORD      1064076
FORD      1064077
FORD      1069135
FORD      1069136
FORD      1069137
FORD      1069140
FORD      1070752
FORD      1074101
FORD      1074102
FORD      1074107
FORD      1074108
FORD      1088225
FORD      1088226
FORD      1202334
FORD      1202343
FORD      1202521
FORD      1218263
FORD      98AG-18146-BK
FORD      98AG-18146-DK
FORD      98AG-18146-DL
FORD      98AG-18146-EF
FORD      98AG-18K001-AG
FORD      98AG-18K001-AH
FORD      98AG-18K001-AJ
FORD      98AG-18K001-BG
FORD      98AG-18K001-BH
FORD      98AG-18K001-BJ
FORD      98AG-18K001-CG
FORD      98AG-18K001-CH
FORD      98AG-18K001-CJ
FORD      98AG-18K001-ED
FORD      98AG18K001CK
FORD      98AX-18K001-AJ
FORD      98AX-18K001-BJ
FORD      98AX-18K001-BK
FORD      98AX-18K001-DJ
FORD      98AX-18K001-DK
FORD      98AX-18K001-ED
SEAT      1J0 422 811 B
SEAT      1J0 422 811 D
SKODA      1J0 422 811 B
SKODA      1J0 422 811 D
VOLKSWAGEN      1J0 422 811 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 811 D
FAW-VW      1J0 422 811 B
FAW-VW      1JD 422 811

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE457 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JTE457 TRW:

Piotr, Stargard Szczeciński
2020-09-10
 4/5
Generalnie do firmy trw nie mam zastrzeżeń elementy zawieszenia wytrzymują dość długo, niestety tym razem w jednej końcówce drążka trafiła mi się pęknięta na szwie guma przegubu
Roman, OPOLE LUBELSKIE
2021-11-27
 5/5
J/w
Roman, Reda
2020-09-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam ten produkt Trw pierwszy montaż
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Kolejny raz kupiłem części trw i wszystko jest jak należy
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Kalisz
2022-04-18
 5/5
Jakość Oryginał
Michał, Gdańsk
2023-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-12-03
 5/5
Polecam. Dobra cena
Mieczysław, Jabłonowo
2021-02-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Darłowo
2021-12-02
 5/5
Bardzo dobre, na pierwszy montaż fabryczny.
Krzysztof, Warszawa
2024-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Skarżysko-Kamienna
2020-09-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Borkowo
2021-04-29
 5/5
Pa
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Szybki odbiór osobisty w punkcie. Dobra komunikacja SMS
Tomasz, Warszawa
2020-04-29
 5/5
Można pochwalić organizację sklepu i kolejny raz zamówiłem JAR7552 trw
Michał, Łódź
2020-10-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Szymon, Bielsko - Biala
2023-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, Warszawa
2025-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.