Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » 529 0202 10 ina

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0202 10 INA

529 0202 10 Zestaw paska klinowego wielorowkowego INA
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

529 0202 10

producent:

INA

Długość 1 [mm] 1880
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora
uwzględnić informację serwisową 
Postępować zgodnie z instrukcją montażu 
nr EAN 4014870165666

skład zestawu:
534 0033 10 Napinacz paska klinowego wielorowkowego
FB 6PK1880 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0202 10 INA

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3, 9-5 2.0D/2.2D 02.98-02.15

Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0202 10 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

Numery OE Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0202 10 producenta INA

OPEL

09180809, 1340530, 1340545, 1340548, 24401532, 24452031, 55354681, 6340603, 6340622, 90502421, 9180809, 93172398, 93175326

SAAB

09180809, 4575478, 5342456

numery OEM:
OPEL      09180809
OPEL      13 40 530
OPEL      13 40 545
OPEL      13 40 548
OPEL      1340530
OPEL      1340545
OPEL      1340548
OPEL      24401532
OPEL      24452031
OPEL      55354681
OPEL      63 40 603
OPEL      63 40 622
OPEL      6340603
OPEL      6340622
OPEL      90502421
OPEL      91 80 809
OPEL      9180809
OPEL      93172398
OPEL      93175326
SAAB      09 180 809
SAAB      09180809
SAAB      45 75 478
SAAB      4575478
SAAB      53 42 456
SAAB      5342456
VAUXHALL      09180809
VAUXHALL      13 40 530
VAUXHALL      13 40 545
VAUXHALL      13 40 548
VAUXHALL      1340530
VAUXHALL      1340545
VAUXHALL      1340548
VAUXHALL      24401532
VAUXHALL      24452031
VAUXHALL      55354681
VAUXHALL      63 40 603
VAUXHALL      63 40 622
VAUXHALL      6340603
VAUXHALL      6340622
VAUXHALL      90502421
VAUXHALL      91 80 809
VAUXHALL      9180809
VAUXHALL      93172398
VAUXHALL      93175326
zamienniki:
5532887
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0202 10 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego 529 0202 10 INA:

Patryk, Gliwice
2022-06-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Chorzów
2024-12-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Stopnica
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2022-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Mieielc
2024-03-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.