Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » VO-ES-1507 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1507 MOOG

VO-ES-1507 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog VO-ES-1507
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1507
VO-ES-1507
moog VO-ES-1507 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1507 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1507 moog
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VO-ES-1507

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 16
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 92
Długość 2 [mm] 25
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.5
Długość opakowania [cm] 13
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 5010874765351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1507 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI, VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, POLO VI 1.4-3.2 09.96-
numery OEM:
AUDI      1J0 422 811 B
AUDI      1J0422811D
AUDI      8Z0 423 811 A
SEAT      1J0 422 811 B
SEAT      1J0 422 811 E
SEAT      1J0422811D
SEAT      6Q0 423 811
SEAT      6Q0 423 811 A
SEAT      6Q0 423 811 C
SEAT      6R0 423 811
SEAT      8Z0 423 811 A
SKODA      1J0 422 811 B
SKODA      1J0422811D
SKODA      6Q0 423 811
SKODA      6Q0 423 811 A
SKODA      6Q0 423 811 C
SKODA      6R0 423 811
SKODA      8Z0 423 811 A
VOLKSWAGEN      1J0 422 811 B
VOLKSWAGEN      1J0 422 811 E
VOLKSWAGEN      1J0422811D
VOLKSWAGEN      6Q0 419 811 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 811 D
VOLKSWAGEN      6R0 423 811
VOLKSWAGEN      8Z0 423 811 A

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1507 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-1507 MOOG:

2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.